grid schreef:idd zoals gianlucka zegt ...
Je moet t natuurlijk later ook nog kunnen betalen en er vooral ook tijd voor hebben!!! Ze willen natuurlijk allebei aandacht en beweging
€200 per maand is trouwens al best veel en daar komen dan nog verdere kosten zoals entingen, hoefsmid e.d. bij en je wilt natuurlijk ook goed harnachement e.d.
En dan is er nog geen rekening gehouden met eventuele ziekte e.d.!!
Natuurlijk wil niemand dat bij z'n paardje, maar dingen gebeuren:
Een koliekoperatie kost al gauw een paar duizend euro, een paar dagen in kliniek is ook prijzig en een DA bezoek met wat medicijnen is toch ook al gauw over de honderd euro dus tel maar uit ....
Zou er niet aan moeten denken dat ik t dan niet zou kunnen opbrengen
en er bv ook over nadenken of je later niet liever zelf een veulen wilt fokken bij Angel enz enz ...
Ik heb momenteel in ieder geval mijn handen vol aan 1 paard .
Mijn vriend en ik zijn samen gaan wonen en ik werk gewoon 40 u.
De avonden en weekenden moeten dus verdeeld worden tussen Sayla, mijn vriend en andere vrienden/ familie. Mijn dagen zit vol ... vraag me regelmatig af waarom er maar 24u zitten in een dag
succes met beslissing !
Hihihi dat met die 24 uren ken ik hoor
met 2 kleine kinderen is dat ook weleens zo. Al ga ik meestal als de ene op school zit en de ander is op de boerderij altijd aan het spelen en heb ik dus geen kind aan 
Ik werk 16 tot 20 uur in de week, in de thuiszorg, op vaste dagen. Daardoor heb ik eigenlijk altijd wel een plek, wanneer ik kan gaan 
Het lijkt me ook wel fijn, dat als het een keer niet lukt om te gaan, ze dan dus elkaar hebben. Je kan met een veulen of een jaarling voorlopig toch niet zoveel doen (ik wandel alleen elke dag met haar zo'n 15 minuten en uiteraard poetsen
Hihihi over dat bedrag van 200 euro, dat is hier in de randstad erg goedkoop hoor
Was al blij dat ik zo "weinig" mocht betalen.
Verder delen we hier de kosten, handig he zo'n man. Hij betaald dus de helft van de stallingskosten en mocht er iets gebeuren wat veel geld kost (dus DA enzo) dan hebben we gelukkig nog een spaarrekening achter de hand 
Hoefsmid en terugkomende kosten, dat is uiteraard meeberekend met wat ik zelf verdien. Ennuh verhuizen hebben we pas gedaan, dus dat ligt voorlopig ook niet in de planning 
Tja en dan wilde ik eigenlijk ook nog een kar kopen, zodat ze voor de kar kan lopen. Dus als ik er 2 heb.... Kunnen ze om de beurt en hebben ze hun beweging hihihi. Nee hoor zonder gekheid. Er zijn hier ook nog zat meisjes, die graag een verzorgpaard willen, dus misschien dat ik tegen de tijd dat Angel en de ander dus zover zijn, ik er een verzorgster bij neem.
Ik vond het idee van een veulen van 1,5 jaar niet zo gek. Dan is de 1 eerder "rijp" en kan ik ermee beginnen, terwijl Angel dan nog een jaar moet wachten. Dus dan met Harnachement, kan ik dat in delen kopen en hoef ik niet alles in 1 keer te kopen.
Grrrr je ziet, mijn hersens maken overuren
Ik zat er al aan te denken, om aan de boer te vragen of hij geen stukje grond over heeft, zodat ze dan met zijn tweeën ook in de winter bijvoorbeeld buiten kunnen blijven. Hij is erg bereid om mee te denken, dus misschien valt er wat te regelen. Ik loop mezelf heel erg in het gelijk te praten, maar gelukkig ben ik niet iemand die zomaar wat doet. Al kreeg ik net wel een hele mooie foto opgestuurd, waar ik ook gelijk verliefd op was