Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mArInDa schreef:okee, ik heb namelijk een fijne tinker, niet zo grof weet je wel., en miss. dat we haar sokken er af gaan scheren, ook inverband met elke week wedstrijd enzo, maar ik ben bang dat ze dan mischien weer van die lompe grote poten krijg, dus darom wil ik wel een foto's er van zien:) gr marin
alleen het idee al dat je ze eraf zou willen halen...krijg ik de kriebels van
..Ik zou het echt niet doen als ik jou was, maar je moet zelf weten he
. 
Maar even ontopic het stond bij hem stond het echt afschuwelijk
het was net een schaapje maar ik heb er gewone foto's van dus niet op de pc maar ik zal ze er proberen op te zetten ( via scanner) en dan kan je zelf oordelen

(denk dat ze er in engeland een sportpony look van hebben willen maken
)
heb er helaas geen foto van 
en een paar jaar later heb ik dezelfde pony bij de tinkerfair gezien en toen was ze VEEEEEEL mooier
stond d'r niet echt.
flettie schreef:mArInDa schreef:okee, ik heb namelijk een fijne tinker, niet zo grof weet je wel., en miss. dat we haar sokken er af gaan scheren, ook inverband met elke week wedstrijd enzo, maar ik ben bang dat ze dan mischien weer van die lompe grote poten krijg, dus darom wil ik wel een foto's er van zien:) gr marin
Persoonlijk vind ik jouw Tinker op de foto's in je profiel niet bijzonder fijn gebouwd. Die van mij is waarschijnlijk nog een stuk fijner gebouwd. Daarnaast heeft jouw Tinker prachtige sokken die goed bij haar staan. Ik zou ze er echt niet van afscheren! De sokken zijn nou net datgene wat jouw Tinker onderscheidt van andere bonte pony's die in de L1 lopen.
Maar goed, mijn Tinker heeft verhoudingsgewijs erg weinig en dunne sokken waar ik dus al helemaal niet met een schaar of scheerapparaat in de buurt kom