Eigenlijk veel sneller als gepland, staat Bonita inmiddels sinds vrijdagavond in haar nieuwe stal. Ik had mijn oude stal inmiddels al opgezegd, maar mijn bijrijder is er plotseling mee gestopt, vandaar dat ze nu al is verhuisd. Zij was de enige reden waarom ik tot 1 januari zou willen blijven, maar ze heeft besloten er al eerder mee te stoppen.
Bonita is nog een klein beetje onrustig in haar nieuwe stal, met allemaal nieuwe paarden en nieuwe mensen. Ze hinnikt heel hard als ik aankom met de auto, want ze ziet me nu echt aankomen.
Ennn, als donderslag bij heldere hemel is ze hartstikke hengstig!! Gisteren merkte ik al wat, want ik was haar aan het losgooien, maar ze bleef continu hangen in het hoekje tegenover waar Offspring is gestald. En toen ging haar staart omhoog!! Vandaag had ze helemaal een vieze staart en muts! Gekke meid! Ze heeft behoorlijke vruchtbaarheidsproblemen, dus eigenlijk zou het niet mogen kunnen!
Vandaag heb ik voor het eerst ook gereden op haar, sinds mijn ongeval, 2 1/2 maand geleden. Ik heb nu door medicijnen een stuk minder pijn.. Heb gisteren een lamsvellen seatsaver gekocht, superding! Ik heb nog geen pijn in mijn onderrug!
Hier 2 foto's van haar in haar nieuwe onderkomen:
Groetjes Dianne

tot er een hengst half op haar hangt
en dan plots...
Vind alleen het risico te groot.. Aan 1 kant heeft ze geen eierstok en aan de andere kant nog een heel klein stukje, dus ben ik bang dat die de hormoonhuishouding niet aankan..
Ok... dat wordt lastig dan ja!