De reden hiervoor is dat ik om persoonlijke omstandigheden haar al bijna 1,5 maand nie gezien heb en nu de zorg voor haar aan andere over moet laten. Op de manege waar ze nu staat kan ik haar moeilijk op zoeken en een ander plekkie zoeken schiet ik op dit moment ook al nie veel mee op. Dus denk ik er over om voor haar een super goed nieuw thuis te zoeken bij iemand die het ras en ook zeker Niahm waardeerd, tis gewoon een super merrie met een super karakter die het niet verdiend om aan haar lot te worden over gelaten. (en dat idee heb ik nu dat ik da doe)Dus lieve Tinkermensen vraag een rond, ik hoop dat jullie begrijpen dat Niamh wel in de hogere prijsklasse valt en ik er van overtuigd moet zijn dat ze heeeeeeeeeeel goed terecht komt. Als ik de definitieve dikke knoop heb door gehakt laat ik het jullie weten.
Ik weet nie of ik er hier een foto bij mag plaatsen van haar, dus da doe ik maar ff nie.
helemaal haar type! Zelfs de gezichtsuitstraling lijkt op die van een paard waar mijn moeder op zou vallen. Helaas hebben we geen tijd en plaats voor nog een tinker (hoewel ik er helemaal niet zou mee inzitten om er nog eentje bij te hebben
)
en goede prestaties op de keuring
een vos kan namelijk geen zwart hebben (in staart en/of manen)