Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
).Alleen werd ze er echt ziek van.Het was net zo'n giertank,de diarree bleef onophoudelijk doorgaan.Alles zat onder,d'r kont,benen,staart,en ook de stal
.Wij hebben haar dus na 2 weken(we dachten dat ze even moest wennen
)resoluut overgezet op droog hooi.En sindsdien is ze nooit meer aan de diarree geweest.Ze kan er echt niet tegen,jammer voor haar,want ze lustte het wel erg graag.En pech voor mij,want het pension haalt geen droog hooi voor me(krijg ook geen korting
),ik haal dus iedere week zelf met mijn autootje 2 balen hooi. 

en helemaal niet geschikt voor paarden (wordt voor koeien gebruikt), maar dat zal het dan bij jouw pensionstal wel niet zijn

Bianca22 schreef:dat hooi dat ie nu krijgt zit in zo'n super grote langwerpige baal, met touw gebonden. het is gras dat heel lang heeft mogen groeien en aan het eind van de zomer gemaaid is. er zitten dus ook hele grote grove stengels in. goed voor het knabbel verhaal!
mijn vader wil hem gras in baal geven dat al wel bruin is maar niet helemaal droog. het stinkt ook naar persvoer.
ben er niet gerust op, hij is normaal wel gevoelig voor diaree, laatst kreeg hij een paar appels , nou meteen aan de poeperij!
hij is ook erg snel vervelend op stal en onrustig als hij iets anders dan hooi krijgt. ook is ie nu lekker koel in zijn hoofd , en dat wou ik graag zo houden!![]()