goh ik heb het eindelijk gevonden hoor, het tinkerforum
Ben erg blond hoor 
Ik heb al veel gelezen en ik geloof dat ik eigenlijk het antwoord al weet, maar wilde toch jullie mening.
Mijn angel staat nu in een wei (met schuilcontainer) met een ouder paard (26 jaar ofzo), daar staat ze dus tot haar enkels in de modder. dit lijkt me toch niet goed.... De boer zegt, ach dan went ze eraan, al die andere tinkers zijn er niet aangewend en krijgen het daardoor...
Aangezien ik haar sokken nog niet mag kammen (wassen zal dan helemaal wel uit den boze zijn...) hangen nu dus de klodders en de klonten eraan
Niet echt mooi en niet bevoorderlijk voor mok en mijt en dat soort dingen. Ik wilde dus graag jullie mening, kan ik haar gewoon laten staan daar of is het beter om haar toch op stal te zetten. Het nadeel is dat hij daar geen plek heeft en ik haar dus weer zou moeten verplaatsen. Ze is dus bijna 5 maanden oud.
Ook krijgt ze volgens mij te weinig voer en ze krijgt het hooi op de modderige zooi aangeboden... Ook water is er niet veel, er staat een emmer en daar staat wat water in, met veel zooi zoals bladeren enzo.
Verder is het een echte scheet hoor, ze volgt me overal, zelfs de donkere en kleine kamertjes in. Alleen de wei vind ze niks, dat andere paard is gemeen en bijt naar haar of schopt haar. Ze mag dan ook niet in de buurt komen. Dat terwijl ze elke dag op me stond te wachten bij het hek of als ik wegging daar stond te hinniken.
Nou heel verhaal, maar ik wil nou eenmaal het beste voor mijn nieuwe Irish Cob (hihihi tinker mag niet van sommige mensen)
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Angel in paniek, probeert het hek uit te komen, want ze kon geen kant op( staat container naast het hek). Ja dat hek zat al dicht, ze probeerde zich er doorheen te wurmen geloof ik
of in ieder geval niet als ze niet (of bijna niet) buiten komt

).