kan leuk bewegen en is vos roan van kleur
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. vraag me af wat het wel is, maar een tinker? nee.. Citaat:omdat ze nagal speciaal is.
Kiara schreef:Nou, aan de foto van mama te zien, is zij al een crossbred, maar destijds niet als zo danig opgenomen.
Dus stel, mama is een halve tinker, papa is er geen, dan heeft dit dus 1/4 bloed in zich.
Maar misschien heeft mama wel minder dan 1/2 in zich.
Hoe dan ook, als veulen bij de moeder is dit paard opgenomen, nu zou het geen schijn van kans meer maken om opgenomen te worden.
Kiara schreef:Nou, aan de foto van mama te zien, is zij al een crossbred, maar destijds niet als zo danig opgenomen.
Dus stel, mama is een halve tinker, papa is er geen, dan heeft dit dus 1/4 bloed in zich.
Maar misschien heeft mama wel minder dan 1/2 in zich.
Hoe dan ook, als veulen bij de moeder is dit paard opgenomen, nu zou het geen schijn van kans meer maken om opgenomen te worden.
daantjuhhh schreef:Maar denk je dat het niet eerst netter is om de TS te PMen en te vragen of ze het zeker weet.
Kiara schreef:daantjuhhh schreef:Maar denk je dat het niet eerst netter is om de TS te PMen en te vragen of ze het zeker weet.
Nou.... op de site van het ICS staan ook foto's van haar.
Openbaar, en voor iedereen te vinden.
Naam en aftekening klopt, dus als ze het nog niet zeker wist, weet ze het nu![]()
![]()
Een tinker die niet op een tinker lijkt bestaat niet. Dat is dan geen tinker![]()
Misschien is het dan een Irish Cob?
Edit, paard is ook geen tinker, staat bij de ICS ingeschreven, die nemen alleen Irish Cobs op, geen tinkers, want dat vinden zij 'bonte rijpaarden'.
Dat heeft er niks mee te maken.
Die zet jij hier in het toic.
Ik bedoelde alleen.
Dat je hier een twijfel trekt of het een tinker is!
Maar goed we gaan nu inderdaad off-topic.
P.S. ik geef toe heb niet veel verstand van tinkers.
Dus iedereen kan me vanalles wijsmaken. hihihi
Mijn excusses als ik dus ongelijk heb.
On-Topic.
Onbeleerd 1000 a 1200
Beleerd 1400 a 1500
Maar dat... is een heel andere discussie
Citaat:Ik bedoelde alleen.
Dat je hier een twijfel trekt of het een tinker is!