Toen we Tinkerbell (foto's in profiel) op 7 augustus 2001 kochten, zat er melk in haar uier en werd ons gezegd dat er dus ook kans bestond dat ze opnieuw gedekt was. Dat was inderdaad zo en op 31 mei 2002 werd haar veulentje geboren. Het was een hengstje.
We hebben hem toen op 23 oktober 2002 naar een handelaar gebracht en verkocht (Handelaar te Nazareth, België). Stilaan vraag ik me steeds meer af wat er van hem geworden is...en dus trek ik m'n stoute schoenen even aan en zet hem hier op Bokt!
Zijn signalement:
Geboren: 31 mei 2002, dus inmiddels dikke 3 jaar
Geslacht: Mannelijk
Kleur: Zwart met witte kol in de vorm van een vette "G" en rechts 2 witte voetjes.
Overig: Behoorlijk fors veulen met betrekkelijk weinig sok (vergeleken met Tinkerbells veulen dit jaar e.a.)
De papa is onbekend...Mama is Tinkerbell.
We hadden hem Argon Snorremans van Germania genoemd, maar hij had geen papieren, dus die naam kan inmiddels al tig keer veranderd zijn...
Karakter: superlief en knuffelig, maar wel met behoorlijk wat hengstenmaniertjes op jonge leeftijd al. Gaf voetjes, trailermak,...
Enkele foto's:
Net geboren en eerste keer rechtop op alle vier de voetjes:
Zijn laatste dag bij ons:
Nog meer foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=NMVOOM7A
Ik zou het echt ontzettend leuk vinden als iemand iets van hem weet en het leukst natuurlijk als ik zijn huidige eigenaar zou kunnen vinden...

Pm'en en mails, of reacties in deze topic zijn heeeeeeel welkom!!!!!!!!