[TI] Duidelijker indeling Tinkerforum

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flicka

Duidelijker indeling Tinkerforum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 21:23

Dit is eigenlijk een vraag voor Bart en de overige moddies.

Kan dit subforum niet zo'n soort zelfde indeling krijgen als Bokt.nl? Dus met topics als VMR, Voeding, Keuringen, typische tinkerkwalen, ITP, HK e.d. Het wordt nu wel een groot onoverzichtelijk geheel. We kunnen met elkaar eventueel topics aandragen om een voorlopige index te maken. Zo zou ik persoonlijk graag een topic veulens 2005 en straks 2006 zien. We kunnen ook een commercieel topic maken voor de verkoop van tinkers. Graag jullie gedachten hierover.

DianneM

Re: Duidelijker indeling Tinkerforum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 22:04

Misschien is het een idee om er [VMR], [VOEDING] etc oor te zetten?

Dat is in ieder geval een simpele oplossing, voor als de Moderators dit niet kunnen realiseren. De structuur van Bokt zal het waarschijnlijk niet toelaten, tenzij ze van Tinkers een "Categorie" maken, hij staat nu waarschijnlijk als "Forum" en daar kunnen alleen maar losse "onderwerpen" in gemaakt worden.

Verkoop van tinkers blijft denk ik toch bij EA horen, waar ook de andere paarden verkocht worden. Anders gaat alles echt door elkaar.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 08:28

het kan inderdaad zijn dat het tinkerforum zo groot wordt dat het zijn eigen indeling nodig heeft.

aan de andere kant kan het na een paar weken ook 'doodbloeden' qua onderwerpen omdat alles al besproken is.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 09:24

Ik denk dat we het idd even moeten aankijken. Desnoods zelf even het onderwerp in [] ervoor zetten. Omdat dit tinker stuk geen subforum is het moeilijk om er echt aparte onderdelen in te zetten.

Al valt het me wel op dat er ook onderwerpen hier heel gehaald worden die niet specifiek tinker zijn. ZOals het op naam zetten van een paard. Dat is voor ieder ras dezelfde procedure.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 19:04

Ik denk dat dat iets te veel van het goede wordt... Laat alles eerst maar eens begaan en het wordt vanzelf wel duidelijk hoe of wat hier geplaatst wordt en wat voor topics voor je interessant zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 09:34

Dit is imo juist overzichtelijker, alle tinkertopics bijeen en door de titels te lezen kan je zien waar het over gaat.
Een onderverdeling in fora zie ik absoluut niet zitten. Dit is Bokt met een subforum over Tinkers. Er zijn al een hele hoop Tinkerfora, prikborden etc. etc. Dus dan kan je beter daar naar toegaan voor…

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 11:34

Ik vind zoals Teuntje111 het heeft gezegd wel handig, gewoon een soort van tags voor je topic.
Er zou misschien een apart sticky kunnen komen waar je de linken naar de topics zou kunnen zetten voor verkoop etc en misschien een sticky waar je topics naar foto's kan verwijzen zoals het bij WN is verdeeld.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 12:24

Maya schreef:
Dit is imo juist overzichtelijker, alle tinkertopics bijeen en door de titels te lezen kan je zien waar het over gaat.

Als de titel de lading niet dekt, mag er GeTeM'd worden en zal een mod eens crea aan de slag gaan om een passende titel te verzinnen

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 18:14

Zoveel mensen, zoveel wensen, huh.
Ik loop misschien weer wat te hard van stapel maar ben nogal organisatorisch van aard

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 18:30

Sjoert schreef:
Maya schreef:

Als de titel de lading niet dekt, mag er GeTeM'd worden en zal een mod eens crea aan de slag gaan om een passende titel te verzinnen

Dat vindt ik dus nog het meest verstandige

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 20:10

snowdon schreef:
Sjoert schreef:

Dat vindt ik dus nog het meest verstandige

Maar het is natuurlijk ook handig als jullie zelf in de TeM-melding al een mooie titel zetten. Scheelt ons denkwerk

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 20:24

Het handigst is als de TS-er zèlf een mooie en duidelijke titel verzint, scheelt iedereen verder denkwerk

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 21:31

Sjoert schreef:

Maar het is natuurlijk ook handig als jullie zelf in de TeM-melding al een mooie titel zetten. Scheelt ons denkwerk

jullie moeten niet te lui worden he Sjoert als zijnde Moddie