Wie heeft er allemaal een Tinker gekocht bij fam.Mollema (Vegilin van Claerbergen)
Hoe heet hij/zij en hoelang heb je hem/haar al ?
Ik vraag me gewoon af hoe het met sommige tinkers is , die daar stonden in de tijd dat Shayla daar ook stond.
Het is dus niet de bedoeling dat dit een onderwerp gaat worden over ervaringen met kopen bij de fam. Mollema of andere stallen / handelaren.
Ik zal beginnen.
Ik heb dus Shayla gekocht in januari 2002. Ze was toen 3 jaar oud. Ze heeft vanaf september 2001 tot januari 2002 dus
bij Mollema gestaan.Het rijden gaat elke keer steeds beter al moeten we allebei nog best wat leren.
Ze is ondertussen ook beleerd voor de wagen, wat Shay zelf erg leuk vind.
Vorig jaar heeft ze op de keuring in Houten een 1e premie met ster * behaald ! Dit jaar (a.s. zaterdag) gaan we weer.
Volgend jaar wil ik haar laten dekken door Chakotay
.Foto van Shay bij Mollema :
En net een week bij ons thuis :
En dan van hoe ze is geworden :
Vorig jaar op de keuring : (met dank aan MB Foto's)
En een maand of 3 geleden in de wei :
Wie nog meer ???
. de rest stond een beetje onder de indruk achter in de box. Hij stond samen met halfbroertje (nu Boyd) in een box.
Maar uiteindelijk wilde die mensen haar toch niet hebben ze was wat te groot, ze is maar 1.48 maar goed. Dus kon ik haar kopen
Ze heeft ruim een week bij hun op trainingsstal gestaan want ze was net pas uit england gekomen en kon dus nog helemaal niks. 26 Januari werd ze gebracht.

helemaal goed!!!!