Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ineke2 schreef:GypsyKing schreef:Hoe groot is jou tinker
Ik heb geen tinker, maar ik heb wel een jaarling gehad die ook op 9 maanden gecastreerd is en na zijn 2de verjaardag is die nog 10 centimeter gegroeid. ( Op 7 jaar was hij dus echt 10 centimeter groter dan als jaarling )
Twiggy2008 schreef:Mijn ruin is geruind, vlak vóór zijn zijn tweede levensjaar. Hij zou de 1,50 zogenaamd wel halen (gezien zijn ouders), maar is blijven steken op de 1,45.
Na zijn 5de groeide hij wel enorm in de breedte. Hij was zo'n enorme krachtpatser vroeger.
En ik ben gelukkig een klein lichtgewicht, dus mij maakt het niet uit, ik pas nog.
GypsyKing schreef:Twiggy2008 schreef:Mijn ruin is geruind, vlak vóór zijn zijn tweede levensjaar. Hij zou de 1,50 zogenaamd wel halen (gezien zijn ouders), maar is blijven steken op de 1,45.
Na zijn 5de groeide hij wel enorm in de breedte. Hij was zo'n enorme krachtpatser vroeger.
En ik ben gelukkig een klein lichtgewicht, dus mij maakt het niet uit, ik pas nog.
Ahahaha ja die van mij is nu 20 maanden en 1.30 helaas ouders onbekend komt uit Ierland. Toen ik hem kocht kwam hij net uit Ierland en erg mager dus ik ben wel benieuwd wat die gaat doen.. leuk hè als je ze zo ziet groeien