Toch vindt ik iets gek/loop ik ergens tegen aan. Heel af en toe ging hij met een dreigend hoofd naar me kijken of probeerde zelfs naar me toe te komen om even een hapje te geven. Ik corrigeer hem dan meteen en zet hem terug op de hoefslag en dan is het ook wel weer prima. Het gebeurd dan vooral wanneer hij moet draven en dus lekker moet gaan bewegen. Ik vraag me toch af of ik wat aan mezelf moet veranderen of dat het aan zijn puberteit ligt. Hij is 3 en wordt in mei 4.
Ik ben erg benieuwd hoe jullie hierover denken? Hij is altijd heerlijk aanhankelijk en vindt hij alles dikke prima. Ik check ook soms of hij nergens last van heeft door op bepaalde plekken wat te drukken. Tot nu toe geen problemen opgemerkt.
Is het ook 'normaal' dat Tinkers wat lomper kunnen zijn in hun manier van bewegen? Hij let echt totaal niet op hoe hij zijn hoeven neerzet en waar. Ook leunt hij mega erg tegen de bakrand aan. TIPS TIPS TIPS!
In dit filmpje zie je duidelijk wat slof gevallen. Dit is niet de hele tijd zo, zo nu en dan loopt hij wel 'normaal'. Dit is wanneer we voor het eerste keer deden, dus het ziet er niet tip top uit haha.