Moderators: Sica, Melissa0304, RianneH, Neonlight, balance
Shetloveerrr schreef:Ik denk inderdaad dat het op het randje zit. Het ligt ook aan je rijstijl en hoe stabiel je zit. Als je al aan de grote kant bent en je pony ook in de weg zit zal het nog meer schaden.
Ik zie dat je vraag al weer een paar maanden geleden is, hoe gaat het er nu mee?
Leonie07 schreef:Shetloveerrr schreef:Ik denk inderdaad dat het op het randje zit. Het ligt ook aan je rijstijl en hoe stabiel je zit. Als je al aan de grote kant bent en je pony ook in de weg zit zal het nog meer schaden.
Ik zie dat je vraag al weer een paar maanden geleden is, hoe gaat het er nu mee?
Het gaat heel goed met hem hij is veel gegroeid en heeft een groot pak spieren en hij is erg sterk en wij merken dat hij er totaal geen problemen mee heeft om mij te dragen
Kerst1234 schreef:Ik ben niet per de een tinker kenner ofzo, maar ik denk dat ik wel mee mag denken?![]()
Wat is zijn stokmaat? Weet je zijn gewicht? Hoe lang + (als je wilt zeggen) zwaar ben je? Hoe lang verwacht je te worden? (Dat kan je overigens laten testen, ook op internet. Zeg het maar als je de link wilt)
Oh ja, en wat wil je graag met hem gaan doen? Wil je een paar keer in de week een buitenritje maken en verder wat longeren en grondwerk (ik noem maar iets), of wil je graag heel veel wedstrijden rijden. Wil je graag wedstrijden rijden, dan zou ik een paard zoeken van jouw maat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers