Bandit is eindelijk thuis

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-18 20:19

@bigone smaad en laster zijn alleen aan de orde als er niet wordt weergeven in feiten.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 20:22

Moet dit nou echt op bokt? Ben je daar een volwssen vent voor geworden?

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 20:22

vanner schreef:
na een lange strijd is de tijd dan eindelijk gekomen, mijn paardje ITS Bandit komt eindelijk naar huis. Na een paar dagen van slapeloze nachten was het dan eindelijk tijd om hem op te halen, helemaal stuiterend in de auto richting zijn oude wei rijden.....

Maar jonge jonge daar kreeg ik de schrik van mijn leven de persoon die jaren lang leugens verspreidde over mij en het eigendom van Bandit had het ondenkelijke gedaan ....het paard waar ze naar eigen zeggen zielsveel van hield heeft ze verschrikkelijk toegetakeld.....ik zal er niet teveel woorden aan vuil maken en zal hier een paar foto's plaatste van hoe ik hem aantrof.... (en oordeel zelf)

En eindelijke is die waar hij alle die tijd al hoorde en dat is bij mijn aan mijn zijde en gaan we hard werken aan zijn herstel zowel lichamelijk en geestelijk , want ja we komen dit te boven sterker dan ooit daar ben ik heilig van overtuigd _/-\o_

[ [url=m/sgouwu.jpg]Afbeelding[/url] ]
zo zou hij eruit moeten zien :).......

[ [url=m/BTLsc3.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Ke2QCA.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/GqeDm1.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/UaoS6X.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ziX0x1.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/rRo2kL.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8ZOmoo.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZCHsaF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je hoeft niet in de verdediging te gaan maar echt??? Je trekt geen vuilniszak open?? Lees nu je eigen beginpost nogmaals na en dan praten we weer. Je stort namelijk wel(terecht of onterecht) een berg oliebol over iemand uit waar je blijkbaar twee jaar voor de rechtbank mee aan het vechten bent geweest. Begrijpelijk maar juist daarom had je het topic ook heel anders kunnen schrijven> Bvb:

Na twee jaar heb ik eindelijk mijn paard terug, heeft wat moeite gekost en hij ziet er niet uit zoals ik graag zou zien dus nu een volgtopic over zijn vorderingen richting de toekomst.

Bovenstaande zin klinkt niet rancuneus maar jouw zinnen zeker wel en dan moet je niet de bal naar ons terugkaatsen voor je eigen tekortkomingen.

vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-18 20:24

Een beetje duidelijkheid in dit verhaal kon geen kwaad, zeker omdat er in het verleden verkeerde berichten zijn geplaatst hierover.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 20:25

Geen idee waar je het over hebt, maar na 3 jaar stilte is dit je 1e bericht. Je betrekt nu iedereen in jullie drama. Whyyyyyyyy.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 20:25

@Vanner: Niet op Bokt, dus ik snap niet dat je het hier plaatst.
Had het dan lekker op FB gehouden.

vanner

Berichten: 36
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-18 20:28

@belle_boef..plan van aanpak;
Eerst zorgen dat hij zich thuis gaat voelen op zijn nieuwe plek, daarna gecontroleerde gewichtstoename en beginnen bij opnieuw de basis en zorgen dat zijn bespiering gaat toenemen. En dan kijken van maand naar maand.zijn functie als dekhengst is ondergeschikt aan al het bovengenoemde

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Bandit is eindelijk thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 20:30

Ik heb trouwens getemd, bokt is niet het medium om relationele problemen uit te vechten.

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 20:33

MarcoBorsato schreef:
Ik heb trouwens getemd, bokt is niet het medium om relationele problemen uit te vechten.


Ben het eens met Lieveli, had eerst niet door dat dit een probleem in de relatiesfeer was maar inmiddels wel en ik vind dit ook echt niet kunnen.

Als hij zo verwaarloosd was geweest was hij nu echt niet in deze conditie geweest.

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 20:58

Moderatoropmerking:
Hierbij is besloten dit topic definitief te sluiten. Het is namelijk niet de bedoeling/toegestaan een persoonlijke vete openbaar op het forum te bespreken en /of uit te vechten