Ik ben benieuwd wie er nog meer een 5 jarige tinker hebben en wat die ermee doen, volgens iedereen ben ik te voorzichtig en kan ze echt wel meer doen.
Ze word in mei 6 jaar, ze is overbouwd.

Een rijdfoto van 2015, toen was ze nog niet van mij

Heb wel foto van laatst maar een beetje uit een rare hoek, ga zo wel rijden zal dan ook wel een foto maken.

Ik houd sinds juli bij wat ik met mij paarden doe, haar naam is Betsy.
Dit was Juli de laatste dagen (sorry kreeg hem niet gedraaid)

Dit was augustus, hier zie je dat ze best veel deed, toen dacht ik ook echt dit is te veel. de buitenritten zijn op volgorde van boven naar beneden 11.84/3.63/9.74/13.42/18.85 kilometers, gemiddelde snelheid is max 6km/u

Na die laatste komen we in sept en heeft ze 2 weken vakantie gehad zeg maar, hier heb ik niet alles bijgehouden. Deze ritten waren 4.48 km en 3.5 km ongeveer, ze kan meer gereden hebben dat weet ik niet meer

Dan komen we met deze maand, ik heb afgsproken met mijzelf 2x in de week. Plan was 1x in de bak en 1x buitenrit. Ik rijd nu meer buiten, omdat wij een grasbak hebben en het nu te glad is. En het kapot getrapt wordt als we er nu in gaan rijden en het nog gladder word. De buitenritten zijn op volgorde van boven naar beneden:2.8/10.26/2.90/4.4/4.1/2.39 kilometer, de gemiddelde snelheid is max 6km/u

Kan ik al meer met haar doen, wat doen jullie met jullie 5 jarige?
Ik spring niet met haar daar vind ik haar nog te jong voor, hooguit een sprongetje van 20 cm tijdens de les
.