Ik heb jaren met veel plezier op mijn barefoot Madrid gereden maar helaas blijft deze maar glijden op het nieuwe paardje. We hebben al van alles geprobeerd, ander pad, sympanova pad, barefootpad, banaansingel, FRA supersingel, pommel is gecontroleerd... Dus met het barefootzadel Madrid zadel raken we een beetje out of opties...
We hebben ook onze zadelmaakster laten komen, allerlei merken geprobeerd waaronder Massimo wat ook niet passte en gleed, en uiteindelijk bij een thorowgood cob terecht gekomen. Dat leek in combinatie met een banaansingel wel redelijk te liggen. Maar nu twee weken later is ze ietsje afgevallen en begint het zadel ook allerlei kanten op te glijden. (de maat van het kopijzer klopt wel)
Omdat ze nog afvallen moet en daardoor steeds een beetje van vorm veranderd is een boomzadel niet gelijk mijn eerste keuze, maar het barefoot Madrid zadel is ook niet echt een optie.....
Heeft iemand ervaring met deze situatie en misschien een tip of een advies? Misschien een idee voor een ander boomloos of flexibel zadel? De voorkeur gaat heel erg uit naar een makkelijk aanpasbaar zadel vanwege bovenstaande reden...
Hoop dat iemand een bruikbare tip heeft.