Ik ben Samantha, 18 jaar oud en zit op het Clusius College in Alkmaar hier doe ik MBO paardenhouderij niveau 4. Volgend schooljaar zit ik in mijn laatste jaar en dan hebben wij weer een blokstage van +/- 9 weken lang.
Nu zou ik heel graag naar het buitenland willen en het liefst naar een tinker fokkerij/stal/handelaar. Ik heb zelf een eigen tinkertje en rijd op een handelsstal met veel tinkers en heb er gewoon veel meer mee dan met sportpaarden.
Weet/kent iemand dus een adres in het buitenland (zal wel voornamelijk in engeland/Ierland zijn) met Tinkers die misschien stagiaires aanneemt of heeft iemand zelf bij een leuk adres stage gelopen?
Zelf heb ik deze gevonden:Cairnview stud. Deze lijkt mij erg leuk maar wil toch even kijken of er nog andere opties zijn.
Ik hoor het graag!
MamaMiesje
Geplaatst: 30-03-17 21:11
In Polen zit ook nog een fokker...Jaskolka, geloof ik? Misschien dat zij ook stagiaires aannemen?
Als iemand nog leuke stages weet in buitenland hoor ik het graag. Ik zoek vooral iets wat niet het standaard sportpaard is aangezien ik niet wedstrijd gericht ben en meer van de pony's ben
Er is een centraal topic waar je deze vraag mag en kunt stellen. Om deze reden plaats ik een slotje op dit topic. Hier kun je het centrale stage uitwisseltopic vinden: [STW] [Centraal] Stage uitwissel topic