[TI] Tweede tinkerrit Van der Valk de Cantharel Apeldoorn 7 mei

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chay_Flame

Tweede tinkerrit Van der Valk de Cantharel Apeldoorn 7 mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-17 13:37

Hallo allemaal,

Na de tinkerrit van september vorig jaar, volgt er 7 mei aanstaande een nieuwe tinkerrit!

Aangezien ik nog drie plekken vrij heb (misschien zelfs vijf) doe ik hier een oproep!

Ik ben uitgegaan van een groep van maximaal 15 tinkers. Inmiddels zitten we aan 12 en zijn er dus nog sowieso 3 plekken vrij!

Wat houd de rit in?

De rit is georganiseerd aan de hand van de getoonde interesse in de omgeving bij de Cantharel. Ik heb een arrangement geregeld om er een leuke dag van te kunnen maken. De dag duurt van 10.00 / 10.30 tot 18.30/ 19.00 uur.

Van 10 tot half 11 verzamelen we bij het paardenhotel (bewegwijzering wordt geregeld). Bij het ontvangst krijgt iedereen een kopje koffie/thee met wat lekkers. Daarna gaan we met de tinkers op pad in de bossen, de zandvlakte en de heide die aansluiten op de Cantharel. Deze rit zal zo'n 4 uur duren. Tijdens deze rit is het de bedoeling om lekker te genieten van de omgeving en hopen we natuurlijk wat wild te spotten. Echter is dit niet gegarandeerd. Na de rit kunnen de paarden op de weides bij de Cantharel en kunnen we vanaf 16 a 16.30 uur gaan genieten van een uitgebreide cantharel bbq (inclusief 5 drankconsumpties p.p)

Het kostenplaatje van deze meeting is 30 euro per persoon. Dit is inclusief de koffie met wat lekkers, de bbq met vijf drankjes en het gebruik van de faciliteiten (de weides, hooi en afspuitplaats met warm water).

We zijn al met een gezellig groepje maar hopen nog wat mensen erbij te kunnen verwelkomen!! Voor meer informatie kan er gerust een PB worden gestuurd.

Dus heb jij een sociale tinker, wil je graag eens de mooie omgeving van de veluwe zien, houd je van gezelligheid en voel je je door dit bericht aangesproken? Reageer dan snel!!

Opgeven kan tot 1 MAART A.S!!

Wie weet tot snel!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ubimone

Re: Tweede tinkerrit Van der Valk de Cantharel Apeldoorn 7 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 13:54

Dat klinkt wel heel leuk.... maar 4 uur... pfff de mijne heeft (nog) niet echt een beste conditie. Ga t even aankijken en meelezen.

Zosamaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 13:59

Gaaf! Ik ben bang dat het voor ons net te vlot komt aangezien ik nu nog met een kapotte enkel op de bank zit. Maar wel erg mooie omgeving als ik de foto's zo zie! Misschien volgende keer?

Ladypronk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:02

Oh wat leuk zeg! Helaas geen tinker hier, sterker nog helemaal geen paard meer...
Ik ben wel vaker bij de Cantharel geweest en dan denk ik altijd wat heerlijk om hier met je paard te zijn. Ook niet duur zeg! Ik zou zeggen gewoon lekker meegaan :j

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:03

Heel leuk! Ik heb helaas geen geschikt paard, maar zoveel vlekken in een mooie omgeving.
Als jullie nog een fotografe willen onderweg? De camera kan ook filmen :)

Alvast veel plezier!

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:06

Leuk! en ik heb een tinker :D !
Wat is het tempo dat jullie rijden? Ik ben niet zo van de harde galoppades :(:)

Wel gezellig met al die gelijk gestemden!

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-17 18:17

KarinLF schreef:
Leuk! en ik heb een tinker :D !
Wat is het tempo dat jullie rijden? Ik ben niet zo van de harde galoppades :(:)

Wel gezellig met al die gelijk gestemden!

Vorige keer hebben we rustig aan gedaan! gewoon gezellig beppen, genieten van de omgeving en van de paarden! (vandaar dat we ook 4 uur onderweg waren whaha!) De rit is 20 km bij elkaar, hadden verwacht in 3 uur terug te zijn maar als je rustig aan doet is het dus toch wat langer. Paarden houden het hierdoor wel makkelijker vol. We zullen vooral stappen en draven afwisselen en op de zandvlakte zullen er groepjes gemaakt worden om te galopperen. De vorige keer hadden we bijvoorbeeld mensen die nog wat angstig waren voor de galop en mensen die wel van een rengalopje hielden. Vandaar dat we dit toen opgesplitst hebben :)

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-17 18:24

ubimone schreef:
Dat klinkt wel heel leuk.... maar 4 uur... pfff de mijne heeft (nog) niet echt een beste conditie. Ga t even aankijken en meelezen.

Ik moet er wel bij zeggen (zoals ik hier net boven zei) dat het een rustige rit is hoor! Die van mij heeft ook geen méga conditie moet ik zeggen haha! Maar dit was zeker te doen ;)

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-17 18:24

Caily schreef:
Heel leuk! Ik heb helaas geen geschikt paard, maar zoveel vlekken in een mooie omgeving.
Als jullie nog een fotografe willen onderweg? De camera kan ook filmen :)

Alvast veel plezier!

Lotte ik stuur je even een pb ;)

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-17 18:36

PaulineH schreef:
Gaaf! Ik ben bang dat het voor ons net te vlot komt aangezien ik nu nog met een kapotte enkel op de bank zit. Maar wel erg mooie omgeving als ik de foto's zo zie! Misschien volgende keer?

Oei dat is zeker niet handig nee... wat balen zeg! Er zal zeker nog een rit komen naar alle waarschijnlijkheid ;) Ik maak echter de rit eerst altijd via facebook bekend. En als ik daar niet genoeg mensen krijg zet ik het altijd even op bokt. (anders heb ik het bericht op veel te veel plekken staan en raak ik het overzicht kwijt). Mocht je zeggen ik zou het graag willen volgen, is het misschien handig om mij even toe te voegen. Dan weet je zeker dat je op de hoogte bent als er een volgende rit gepland word :D

2015Jack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 18:51

Ik wil graag op de hoogte gehouden worden wanneer er vaker ritten worden georganiseerd in de buurt van Apeldoorn.

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-17 19:44

2015Jack schreef:
Ik wil graag op de hoogte gehouden worden wanneer er vaker ritten worden georganiseerd in de buurt van Apeldoorn.

deze tinkerrit zal naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar ook worden georganiseerd ;) Woon je in Apeldoorn?

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 04:13

Ik doe graag mee!

Heb je een pbtje gestuurd

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 06:08

Chay_Flame schreef:
PaulineH schreef:

Oei dat is zeker niet handig nee... wat balen zeg! Er zal zeker nog een rit komen naar alle waarschijnlijkheid ;) Ik maak echter de rit eerst altijd via facebook bekend. En als ik daar niet genoeg mensen krijg zet ik het altijd even op bokt. (anders heb ik het bericht op veel te veel plekken staan en raak ik het overzicht kwijt). Mocht je zeggen ik zou het graag willen volgen, is het misschien handig om mij even toe te voegen. Dan weet je zeker dat je op de hoogte bent als er een volgende rit gepland word :D

Waar op Facebook was dit te vinden?

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 08:15

Zo jammer dat ik dit jaar niet mee kan. Was zo gezellig. En idd rekaxte rit hoor

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-17 09:07

Karin ik plaats het altijd in de tinker Facebook en tinker liefhebbers :) ik heb je overigens weer een pb gestuurd!

Sas echt super jammer dat je er niet bij bent! Maar wie weet de volgende keer weer?

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-17 10:36

Nog 1 plekje vrij! :)

Brendatil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 19:06

O gaaaf zeg! Ik zou dolgraag meegaan! Zit alleen met een vervoersprobleem! Kan iemand uit mijn omgeving (Spijkenisse) me meenemen tegen betaling??

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-17 11:06

Madonnamagic schreef:
O gaaaf zeg! Ik zou dolgraag meegaan! Zit alleen met een vervoersprobleem! Kan iemand uit mijn omgeving (Spijkenisse) me meenemen tegen betaling??

Ik heb tot nu toe geen deelnemers uit die omgeving...

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 11:31

Wij gaan mee! :)

Brendatil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 20:15

Chay_Flame schreef:
Madonnamagic schreef:

Ik heb tot nu toe geen deelnemers uit die omgeving...

Echt superjammer.... de tinkerdagen zijn ook altijd al in die omgeving. Hebben we geen tinkerliefhebbers in mijn regio of zo boehoeeeee -O-

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 20:31

Ohhh wat leuk... Ik heb alleen geen tinker... ;( Mocht je last minute nog iemand nodig hebben, ik zou het heel leuk vinden om mee te rijden met mijn PRE haha.. :D

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-17 12:35

EdkingEnzo schreef:
Ohhh wat leuk... Ik heb alleen geen tinker... ;( Mocht je last minute nog iemand nodig hebben, ik zou het heel leuk vinden om mee te rijden met mijn PRE haha.. :D

oeh een PRE is ook erg leuk, hebben wij ook thuis staan :P
Echter hebben we afgesproken dat er bij deze rit echt alleen tinkers zullen worden meegenomen...
Maar ik zit er aan te denken om nog wel een keer een gewone koudbloed rit ofzo te organiseren!

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 12:35

Haha ik snap het! En ik hoor het graag!! :D

luzerne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 00:32

Lees het zojuist pas ;-(
Zit je al vol, anders heb ik nog twee bontekontjes die staan te trappelen...