[HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
thijs_1996

Berichten: 48
Geregistreerd: 28-08-13
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 13:16

Lori schreef:
@Thijs_1996. Heb je haar sokken korter geknipt of lijkt dat alleen maar zo ? Niet als commentaar bedoeld.


Ja, had haar sokken toen wat korter geknipt. De onderkant was erg vies. Inmiddels zijn de sokken weer mooi aangegroeid

Allienda

Berichten: 1372
Geregistreerd: 24-02-08
Woonplaats: Brunssum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 14:16

TurboTinker schreef:
Allienda schreef:
Lol, voor mij geen gedoe aan m'n tieten _O- -maar goed dat ik geen kinderwens heb :)F -



Geen melkkoe dus?

Ik had altijd een kinderwens. Al vanaf mn 14e ofzo wist ik dat.
Tot ik een slechte relatie kreeg en die daarna wilde geen kids. Heb toen die wens laten varen. Het vriendje daarna wilde kids. Maar die heb ik toch maar afgehouden.
Spoiler:
*Luizwijn* wist na 2 weken samenwonen al dat hij het nooit zou worden. Maar moest eerst ander onderdak vinden :+


En nu deze kerel ♡ ik had het nooit gedacht. Ben overgelukkig



Nee heb nooit een kinderwens gehad, ik heb ook niet als ik baby's zie van Ohhhhh dat wil ik ook...........{ik denk wel wat schattig en toch een weer een wonder zo'n baby}
Nee, als ik mn vriendinnen met kids zie dan denk ik echt van ohhhh wat ben ik blij dat ik dat niet heb. Die natuurlijke moedergevoelens heb ik niet, vroeger raakte ik in paniek als iemand me een kind in de handen duwde, ik wist echt niet wat ermee te doen. Ik heb overigens vorige jaar (of het jaar daarvoor>??) te horen gekregen dat ik een hormonale aandoening heb waardoor de kans op een "natuurlijke" zwangerschap redelijk klein is. Ik heb toen overlegd met de gyno om gelijk alles af te binden/eruit te halen of hoe dat ook mag heten := . Maar dat vond ze wat te ver gaan :+ want wat als ik mijn mening in de toekomst nog verander.................Persoonlijk lijkt die kans me klein maar -you never know-

Ik ben een trotse tante van een neefje (3.5) en een nichtje (11mnd) en ik vind het fantastisch en ga graag met ze opstap of leuke dingen doen!

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 14:25

Ja dat kan en mag ook toch. Als jullie het daar over eens zijn, dan is dat prima. Kinderloos zijn lijkt me enerzijds niks. Anderzijds houdt je lekker je vrijheid en een hoop centen in je zak.

Steriliseren doen ze idd niet zomaar. Daarvoor moet je sws al 35+ zijn volgens mij. En zolang er geen medische noodzaak aan zit doen ze dat al helemaal niet. Kan het wel begrijpen.

Dott

Berichten: 7171
Geregistreerd: 18-09-08
Woonplaats: Enschede

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 14:33

Ik snap dat dubbele gevoel ja. Als iemand mij een kind in de handen drukt ben ik bang dat ik hem stuk maak. Vroeger niet, dat is ergens een paarnjaar geleden ineens begonnen. Maar ja, ze zeggen altijd: als het van jezelf is..

Bij ons staat het voor een paar jaar op de planning. Maar goed, kan ook zo maar zijn dat dat door omstandigheden ineens op kortere baan komt of juist helemaal word 'afgeschaft'. Even afwachten..

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 14:44

Tijd zal het leren idd.

Nientsje

Berichten: 5245
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 14:48

Ik heb ook geen kinderwens. Weet niet wat ik met kinderen "moet" :+

Mijn moeder is wel gesteriliseerd. Ze was nog aardig jong ook. Ivm haar MS en de vele miskramen.

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 19:24

chimello schreef:
Wist al heel jong dat ik geen melkkoe wilde worden :')
Als ik een baby in de buurt zie word ik al chaggo. Absoluut geen babies voor mij! Leuk om schattige foto's te zien maar wel vanaf een afstandje want ik kan echt niks met babies. En leren wil ik het ook niet :P wel schattig om kleine kleertjes te kopen voor kraamvisites :o

Haha idd heel leuk om kleertjes te kopen en knuffeldieren enzo... maar op kraamvisite gaan vind ik al erg genoeg... "nee ik wil het niet vasthouden, ... nee echt niet... nee!" Zo gaat het meestal bij mij :')

Vanochtend heerlijk gereden in de zon en gelijk de eerste streek meegemaakt van paardlief. Hij "schrok" van de kruiwagen die in het weiland langs de bak stond. Nam een /sprong/spurt opzij _O- Afijn vervolgens was ie heel fris en heb ik dus flink gewerkt om hem met zn koppie bij mij te houden. Maar hij vond het volgens mij wel leuk, galop ging met veel plezier :D

Daarna nog even gewandeld in de bak zodat ie ook de kans krijgt om uh,... nou zichzelf wat minder wit te maken O:)

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 19:47

Hier ook geen kinderen! Heb al genoeg huisdieren om te verzorgen :)
Vriendinnen met kids weten ook dat ze niet hoeven te vragen of ik de baby vast wil houden

Aah heerlijk filmpje Ilona!

Kan niet wachten tot dinsdag! Nu het allemaal geregeld is en echt is, liever gisteren dan vandaag zeg maar.
Nog een paar dagen volhouden in de blubberzooi

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 19:59

Haha zoveel verschillende meningen, moet ook kunnen anders zou de wereld erg saai zijn!

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:12

Allienda schreef:
Ik ben eens benieuwd of ik de Battie vandaag gekregen heb :-)

Gisteren nog eens op Keltic zonder zadel gereden, wel met barebackpad! We hebben een nieuw krukje, deze onwijs stijve hark kwam er niet eens op :+ Heerlijk was dat weer eens, moet ik met de anderen ook weer eens doen eigenlijk :)

Zijn jullie die stomme regen ook zo vreselijk beu? Ik verlang ernaar dat het eens droog is als ik wil gaan rijden, dan kan ik eens de omgeving te paard gaan verkennen!

Verschrikkelijk die regen! Kan mij niet herinneren dat het in mijn jeugdjaren zoveel regende :n

Dott schreef:
Pff echt. Of het vriest en is droog (heerlijk maar onbruikbare bak). Of t is zeiknat steeds.. pff. Nu aardig droog dus zo naar Zaccie en hopen dat de bak bruikbaar is.

Gelukkig schijnt de zon bijna de hele dag op de bak, en gelijk vanuit de ochtend dus als het zonnig en koud is, is de bak toch te rijden. Of het moet echt min 6/10 zijn ofzo...

Nessa schreef:
En het plenst. Had zo'n zin om buitenrit te maken van een paar uur. Zin is weg. Ben nu de inloopstal aan het mesten. Dus sta wel droog. Maar rijden sla ik over. Blugh.
Rustig weekje voor cheana deze week. Ben weekendje weg. Vrijdagavond nog wel rijden.

Nou ja. Volgende week weer goed oppakken. Keer weekje rustig is ook niet erg :P

Niks mis met een rustig weekje toch? :)

TurboTinker schreef:
Stelletje stijve harken. Ik stapte gister gewoon op zonder krukkie.

Paard was trouwens alles behalve fijn na behandeling osteo. Was heel raar. Dus morgen komt ze meteen weer om te kijken wat er aan de hand is.

Ik stap op tinker altijd met krukje, bij de ijslanders vroeger juist altijd zonder krukje, maar die waren wat kleiner.

elliecuijk schreef:
Chantal <3 <3 die foto _/-\o_ <3
en feike ook al zo lief!

bijrijders,ik ben erg blij met mijn vaste bijrijders.superlieve meiden die met zorg voor eros zorgen en rijden.zijn voorzichtig met mijn spullen(vindt ik heel belangrijk).en soms komen ze mij ook ophalen als ze naar eros gaan.gewoonlijk fiets ik er naar toe,maar soms met enorme regenbuien ga ik met de auto.maar als t uitkomt pikken ze mij ook op.

Dat zijn de goeie! :j

Nientsje schreef:
Heb dat nog nooit gehad. Dat Feike bijv. stijf werd na een behandeling.

Super fijn zulke meiden Ellie!

Ik heb net weer even op Feike gereden. Weer een galopje meegepakt. Hij had daar echt zin in want sprong probleemloos aan :D
[ [url=m/H60Ip6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/haQ9Pa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuke foto's! FIjn ook dat jullie verlichting hebben :j

Nessa schreef:
:oo ik ga dinsdag naar een andere stal verhuizen! Echt zin in.
Kan ik jullie nog meer jaloers maken met mooie rij foto's. Want de Loonse en drunense duinen wordt dan de achtertuin :D

Beviel je stal niet?

thijs_1996 schreef:
Dott schreef:
thijs_1996 schreef:
Ik meld me ook! Sinds een aantal maanden mijn eigen Irish cob merrie.
mijn naam is Matthijs en mn pony heet Lizzie



Welkom Matthijs, heb je een foto?

Sorry, ik ben echt enorm druk, lees binnenkort ff volledig bij


Dit is Lizzie
[ [url=m/XUwDhX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een leukerd :j

cp112 schreef:
Jawel, moet er alleen wel steeds uit om te kolven :Y) gisteren tijdens in slaap gevallen :') gelukkig gaat dat apparaat vanzelf uit anders Had ik een lamme tiet :')

:oo :oo *kijkt naar eigen petietjes..* no way dat daar ooit iets aan gaat hangen... :n :n

Allienda schreef:
Ohhhh dat lijkt me zo pijnlijk dat kolven..............Het idee alleen al zo'n apparaat aan mn tieten :+ 8)7 Hoe doen de meisjes het nu?

Haha die gedachte had ik dus ook...

Zo weer bijgelezen :D

Zaterdag weer rijden en dan samen met de eigenaresse...gaan we foto's maken van elkaar :)

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:16

Afbeelding
Deze knappe jongen komt waarschijnlijk weer terug naar mij. Hij draagt 1 pearl gen.
Hij is zooo gaaf geworden in het jaar dat hij weg is :~

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:24

Had je die niet te koop staan toen wij reporters waren voor HE?
Hij ziet er leuk uit!

elliecuijk
Berichten: 1283
Geregistreerd: 04-03-11
Woonplaats: in het brabantse cuijk

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 21:25

ik zou best wek kinderen willen hoor.vondt omgaan met kinderen eerst best wel eng,maar sinds ik op deze stal sta en soms bedolven wordt tussen al die kinderen vindt ik t wel leuk.
en als mijn nichtje er dan weer eens is,echt leuk.

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 21:49

Kinderen.... wie weet later als ik groot ben...

Zou fijn zijn Chantal als je ze straks thuis hebt.

Wat leuk Chimello, als ie weer thuis komt.

Poosje81
Berichten: 21195
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 21:59

Na Josephine heb ik jaren geroepen dat ik geen 2e wil :+ Soms kan het veranderen, in de juiste situatie/relatie/omstandigheden.


Oef Chimello, leuk ding!

cp112

Berichten: 14728
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:04

Daarom doe ik er 2 in 1 keer :P mooi in 1X klaar.
Al viel de hele bevalling wel mee eigenlijk :').

cp112

Berichten: 14728
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:04

Leuk dier Sheryn

Poosje81
Berichten: 21195
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:07

cp112 schreef:
Daarom doe ik er 2 in 1 keer :P mooi in 1X klaar.
Al viel de hele bevalling wel mee eigenlijk :').


Bevalling vond ik ook weinig probleem :+ Ook al duurde het bij mij wel iets langer dan gemiddeld. Ik kijk nu ook echt niet op tegen bevalling, borstvoeding etc.
Enige waar ik tegenop kijk is minder in de zomer hoogzwanger zijn, iets met vocht vasthouden in enkels en voeten enzo (hele dagen buiten in de tuin met voeten in de vijver).

cp112

Berichten: 14728
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:10

Dat is het enige waar ik geen last van heb gehas geloof ik haha.

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:11

Die hele dagen buiten in de tuin met voetjes in de vijver klinkt nog niet zo verkeerd hoor...

Poosje81
Berichten: 21195
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:13

WenK schreef:
Die hele dagen buiten in de tuin met voetjes in de vijver klinkt nog niet zo verkeerd hoor...


Maar wel weer oppassen met de zon en zwangerschapsmaskers enzo 8-)

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:18

Zwangerschapsmaskers? Wil ik uberhaupt weten wat dat is? :+

Poosje81
Berichten: 21195
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:20

Verkleuringen in het gezicht, pigmentatie.

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:24

Paraplu of iets werkt dat niet dan? Lang in de zon zitten is sowieso niet echt gezond, is het echt zoveel erger dan als je een dikke buik hebt?

_Clocloken_

Berichten: 1032
Geregistreerd: 18-07-11
Woonplaats: België

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:28

Ik hou wel enorm veel van kinderen (zo ook raar zijn met mijn toekomstige job als kleuterjuf)

Hij is zo knap geworden chimello <3