In het blad stond dat hij officieel ''Cody van de Tukker'' heette. Kent iemand hem? Zal proberen een foto van de cover te plaatsen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
In het blad stond dat hij officieel ''Cody van de Tukker'' heette. Kent iemand hem? Zal proberen een foto van de cover te plaatsen.
eigenaresse is een particulier en ken haar naam helaas niet.
MamaMiesje schreef:Ik vermoed zomaar dat hij hier vandaan komt? --> http://www.tukkerij.nl/home/
Lipydo schreef:Ik fotografeer voor Penny en kan hierbij bevestigen dat dit paard inderdaad op manege van Poelenburgh staateigenaresse is een particulier en ken haar naam helaas niet.
Coverfoto's worden overigens gemaakt door het hele land dus eigenlijk toevallig dat hij op deze manege staat
Maar er staan ook vaak foto's op van Bob Langrish, ook zo'n goede fotograaf. Lipydo schreef:Ik fotografeer voor Penny en kan hierbij bevestigen dat dit paard inderdaad op manege van Poelenburgh staateigenaresse is een particulier en ken haar naam helaas niet.
Coverfoto's worden overigens gemaakt door het hele land dus eigenlijk toevallig dat hij op deze manege staat