Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cindeeh schreef:Mocht je buiten het land willen gaan, kan je ook eens kijken bij Jaskolka in Polen. De site is niet altijd up to date, maar als je ze mailt willen je ze met alle liefde helpen aan de informatie
Gentse tinkerhoeve raad ik niet aan, verantwoord fokken doen ze niet... Roweentje89 schreef:Er komen nu toch al een hoop stallen langs die ik zelf niet gevonden had, dank hiervoor!
@Allienda: Zijn die mensen van de stal in duitsland zelf ook duits of spreken ze Nederlands?
@Cindeeh: Daar heb ik inderdaad ook van gehoord, maar Polen vond ik zelf wat ver dus verder niet naar gekeken. Maar misschien dat ik ze toch eens een mailtje stuur.
Ik heb al wel wat op het oog via particulier, maar ik wil graag veel verschillende tinkers bekijken in de periode dat ik op zoek ga naar een nieuw maatje.
) heb ik met ze in het Duits gemaild. Maar ik neem aan als je Duits niet goed genoeg is dat je ook wel kunt mailen in het Engels
DeMolenhoek schreef:Tinkerstal Kanters heeft ook weer 5 veulens dit jaar en verkoopt af en toe wel een volwassen paardGentse tinkerhoeve raad ik niet aan, verantwoord fokken doen ze niet...