Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar ik heb het ooit eens nagevraagd, of hij een nakomeling was van Brown Sugar. Zij hebben mij echter verteld dat dit niet zo is. In zijn paspoort staat de vader ook als onbekend vermeld..
Citaat:Dag Kaat,
Ik moet u teleurstellen maar dit is geen nakomeling van Brown Sugar. De fokkers die hadden dat jaar zeker twee veulens. Eentje was inderdaad van Brown Sugar genaamd Charlie O'Connel met moeder Heather.
En dat staat ook inderdaad in zijn paspoort vermeld wie mama en papa zijn, want beide ouders zijn stamboekpaarden.
Verder weet ik van Boris niet wie de mogelijke papa zou kunnen zijn, misschien was zijn mama een merrie die drachtig is overgekomen uit England en dan is inderdaad geen enkele afstamming gekend.
Mogelijks kan je contact opnemen met de fokkers om nog iets meer te weten te komen.
Mvg
Christine
De Gentse Tinkerhoeve

fayem89 schreef:Ik heb BS, destijds als ukkie mogen aanschouwen bij zijn eerste keuring als veulen, bij moeders aan de voet.![]()
vond het toen al een heerlijk dier en gevraagd of hij evt. te koop zou zijn... helaas toen nog niet.![]()
Ik wil je feliciteren met je aankoop! Leuk paard
Priscilla__ schreef:Ik dacht dat Schilder's Chadwick ook een nakomeling is van Brown Sugar.. Heb hem wel is op wedstrijd gezien in Eersel. Leuk beestje haalt volgens mij ook best vaak nette punten en rijdt volgens mij momenteel in het L2.

Brown_Sugar schreef:Priscilla__ schreef:Ik dacht dat Schilder's Chadwick ook een nakomeling is van Brown Sugar.. Heb hem wel is op wedstrijd gezien in Eersel. Leuk beestje haalt volgens mij ook best vaak nette punten en rijdt volgens mij momenteel in het L2.
Ik wist dat er een kruising met haflinger het goed deed in dressuur, nu heb ik ook een naam!
Heb ze toegevoegd op facebook
Bedankt!