Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xxxxxx2000 schreef:Zoekfunctie mc cloud zegt niks alweer wat ouder topic, zegt niks over de paarden die er nu staan. Ook waren er ook veel tevreden klanten v mc cloud! Denk dat mensen met recente ervaringen dan even moeten zeggen hoe of wat. Er staan super leuke te koop en ook geschikt voor zorgwerk vgl de website
Ik heb daar alweer bijna een jaar geleden een paard vandaan waar ik nog elke dag erg blij mee ben.
Heb in dat andere mc cloud topic wel een beetje het idee dat al die jankverhalen mede ingegeven zijn door verkeerde verwachtingen. Ze verkopen daar oudere tinkers die alles kunnen en tinkers vers uit Ierland. Het is heel simpel als je een beestje koopt dat 2 mnd daarvoor nog ih wild huppelde dan is hij nooit echt doorgereden. Dat kan gewoon niet. Verwacht je dat wel, ben je dom, en moet je niet gaan janken op bokt dat het paard dit nog niet kan of dat nog niet kan. Ik vond het juist leuk om een paardje uit Ierland te kiezen. Maar ik loop dan ook niet te zemelen dat hij nog niet veel meer dan absolute basis kent. Succes mer zoektocht, ik zou zeker bij McCloud gaan kijken. Je hebt kennis van zaken vgl he profiel dus zie je gauw genoeg of het wat is voor je daar

stuktrut schreef:Bij stoeterij de ierse tinker staan bij het aanbod 2 leuke ruinen.
Wat je niet zoekt, bepaal je zelf toch?