Harig & Bont #3
Harig & Bont #2
Harig & Bont #1
Voorstellen
Donnar-Nikki
Dublin
Dit is Dublin, hij heeft een wat gecompliceerd karakter en weinig vertrouwen doordat hij het nodige meegemaakt heeft. Het gaat al een stuk beter, ook voor de wagen gaan wij oppakken maar hier heeft hij veel angst mee dus we nemen de tijd. Ik rijd dressuurmatig met hem en buitenritten doen wij ook graag, hij zal altijd zijn best doen.

Tinkerplein - Carolien
Op de foto Blue Boy en ik
Wij hebben 7 tinkers en een kleinschalige pensionstalling in het Groningse Noordlaren.
Wij organiseren buitenritten met onze tinkers.
Buitenritten met Tinkers.

Hetlevenwint - Lor
Sir Black Jack Go- Go
Rijd vooral buiten met mijn paard en hoop in de toekomst te kunnen mennen met hem, ook is grondwerk een favoriete bezigheid.

Niene87 - Nienke
Icor’s Brenda Rose of Oz Alias: Roosje
Roosje is sinds sept. 2013 ohz, we rijden nu voornamelijk recreatief richting dressuur. Maken veel buitenritten (ook Enjoy the ride). Mijn dochter van 9 rijdt ook op Roosje ze zijn inmiddels 4x bixi gestart. Verder houd ik me bezig met het bewerken van de site
Gypsy cobs of Oz & Het larixbos.

Draakje - Maartje
3 tinkers (Izzy, Bonnie, Indy) en een shetlander (Khaleesi)
Ik werk als banketbakker. Wij hebben 3 katten (1 op stal en 2 thuis), 2 gerbils, een hoop guppy's en kippen. Op de foto zie je mij met Izzy.

Snackie - Andrea
Jaron
Wij zijn van alle markten thuis, en gaan eigenlijk geen uitdaging uit de weg. Dressuur/springen/crossen/buitnerijden/karren/zwemmen etc etc. We hebben alles wel eens gedaan. Bij ons staat genieten voorop.

Chimello - Sheryn
Cheyenne, Chihiro, Drogan en nog meer
YKW zijn de initialen van onze stalnaam You Know Who, wij hebben een paar lieve, geweldige, schattige, mooie, aanhankelijke, bomproeve tinkers staan die ons hartje toch wel gestolen hebben maarja, we weten allemaal wel hoe geweldig tinkers zijn

Mira283 - Selda
Pippin
Ik doe met Pippin vanalles, vrijheidsdressuur, wandelen, aan de hand springen, lange lijnen. Beetje alles behalve rijden. En het blijft een dikke knuffel poown voor mij met een mega ego.

Juulxx – Julia
Rambling Rose van the old oak stable
Wij rijden graag recreatief door de bossen, duin en strand. Dressuur is in progress.

Jackytje - Kaat
Tinky & Boris Of Willowcreek
Ik ben Kaat, 16 jaar en praat nu al eventjes mee in dit topic. Jammer genoeg ben ik nu wat minder actief ivm de drukte die toegenomen is in mijn dagelijks leven, maar toch lees ik altijd gewoon lekker mee! Sinds 3 jaar ben ik in trotse bezit van een héérlijke 13-jarige Tinker merrie. En zo heeft het virus er na 2 jaar voor gezorgd dat er ook een tweede Tinker kwam, Boris Of Willowcreek, die een 5-jarige ruin is. Op de foto Tinky

_Patrick - Marja
Whisper van Gipsy Spirit, Patrick ReSa TT Fan 't Houn der Hoefje & Sir Aslan of the Whispering-Spirit

Jorretje - Jorine
Gijs
Gijs zijn moeder heb ik een poos verzorgd. Jaren (en vele bijrijdpaard / verzorg paarden) later zat ze nog altijd in mijn hoofd en heb ik haar opgezocht. Ze had een maand oud veulen aan de voet en je raad het al dat was Gijs. Inmiddels is meneer alweer 3 jaar. Hij kan ontzettend ruim beweging en vliegt dan ook graag met zijn vriendjes door de wei.
Jolandaa_ - Jolanda
Rose's Dana Alias: Dana
Ik mag Dana al 3 jaar met veel plezier verzorgen. Ik ga het liefste de bossen in, verder modderen we wat aan met de basis van dressuur en afentoe een balkje draven. Vanwege Dana haar goede karakter rijden er ook verstandelijk beperkten op wat ze perfect doet en met dit karakter word ook gefokt.

Sweetsox - Ellen
Sweetsox, Tjitske en Misty
ik doe met sweet sox alleen wandelen en borstelen en opvoeden ze is net een enter. Met Misty (15)doe ik dressuur (net begonnen), net springles (2x)en op crossterrein wat kleine oefeningen mijn favoriet is lekker in het bos rijden. Tjitske is 6 en die rijd mijn dochter.

Caily - Lotte
Caily - Lola
Caily, mijn droommerrie. Lola, gefokt uit mijn droommerrie en droomhengst Collin, kan niet missen dus dat het een droomveulen is! Het tweespan van de toekomst!

Nimby - Jonore
Tess
Mei 2014 heb ik Tess gekocht, sinds juni 2014 is ze bij ons op stal gekomen! Bewust gezocht naar een maatje, vrolijk en braaf dier. Tess is in juni 2 jaar geworden dus we moeten nog veel leren. Eerst maar eens poetsen, wandelen, voetjes geven... en in de wei staan, eten, slapen !

JoanneE - Joanne
Aranka - Givenchy - Noeka
Sinds februari 2013 ben ik eigenaar van Aranka en met haar ben helemaal gevallen voor het ras. In maart 2013 heeft zij het levenslicht aan Quint gegeven, die in februari 2014 naar de oude eigenaresse van Givenchy is gegaan. Givenchy is bij ons komen wonen. Op 6 mei 2014 is Noeka geboren, na een gewonnen dekking van Nuahdu Nuage. Dus nu staan er 3 Ierse pareltjes in mijn wei. Ik tut veel met ze en we maken graag mooie buitenritten.

_Clocloken_ - Claudia
Dusty, Casanova, Jolly Jumper, Murphy, Fancy Lady en Bridie
Ik mag supergelukkig zijn dat men moeder en stiefvader net zo gek zijn van tinkers als ik, daardoor heb ik de kans om voor al deze lieverds te zorgen. Ik vind hun verschillende karaktes gewoon geweldig en vind het zalig om met hen te werken of gewoon lekker lui op de wei te knuffelen. Ik zou me geen normaal leven zonder deze dieren voor kunnen stellen, ze horen bij onze familie.

SIEMxFUNNY - Simone
Kee
Humor en altijd de wil om het goed te doen zijn de woorden die Kee het beste omschrijven. Daarnaast heeft ze een grote mond en een klein hartje. Het liefste werken wij zo veelzijdig mogelijk, zolang we het naar ons zin hebben gaat het ons goed af.

In memoriam
Helaas hebben we in deel #3 van het topic afscheid moeten nemen van een aantal mooie paarden, het ga jullie goed.
Arya
† 09-12-2013

Karlijn
† 20-07-2014

Dit topic heeft een fijne, ontspannen sfeer, waarin ruimte is om :
- lief en leed te delen
- lol te hebben
- Probleempjes of vragen over je tinker te stellen
- foto's te plaatsen
- een schop onder je kont te vragen
- leuke gebeurtenissen te uiten
- en gewoon trots te zijn op je tinker!
Heel veel plezier in het nieuwe topic!
Je bent welkom om mee te kletsen! Stel je je wel even voor?