Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Maar ik durf het niet zelf te doen.
Knippen niet, omdat ik het niet durf, dus vlecht ik ze maar.

Calanddra schreef:Dat vind ik dus ook (wat betreft de sokken). De sportcoupe staat hem goedIk persoonlijk vind trouwens dat sokken toch er wel bij horen, het gaat nu redelijk goed met de mijt, dus zn sokken zijn weer flink gegroeid, eindelijk
Hij heeft nog wel zn sportcoupe qua manen (t wil niet echt hard groeien en als t ongelijk groeide heb ik het weer wat gelijk gemaakt), maar die sokken staan m toch veel beter dan die spillepootjes
[ Afbeelding ]
Calanddra schreef:Bij Bart heb ik zn sokken meerdere malen geschoren (ivm mijt, niet omdat hij dan op n sportpony lijkt) en zijn zn manen nooit zo lang geweest.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
warmbloed haha). De sokken scheren moet ik zeker wel iedere maand doen, wil ik het netjes houden. Ze heeft van haarzelf enorm veel sok namelijk.suuzepuus schreef:xmarliez, waarom zou je een tinker willen als je niet van veel haar houdt? Dan kun je toch beter voor een bont paard gaan met minder beharing?
suuzepuus schreef:xmarliez, waarom zou je een tinker willen als je niet van veel haar houdt? Dan kun je toch beter voor een bont paard gaan met minder beharing?

Maar hij had en last van de mijt plus heel erg van zn gigantisch dikke vacht, dus dan maar alles eraf
en ook hij heeft nooit echt hele lange manen gehad.
Een tinker zonder sok vind ik ineens veel meer het lompe-knol gevoel uitstralen. De verhoudingen zijn ineens totaal verloren zonder sok. Zo'n breed lijf en daar die spillebeentjes onder, vreselijk