schoolopdracht tinker

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance, zonnebloem18

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

xDKFJx

schoolopdracht tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-13 13:03

Hallo bokkers,
Ik moet voor school een opdracht maken. En daar moet ik "ouder" dieren voor hebben.

Merrie heb ik al, alleen nu nog een (dek)hengst.
Ik zoek iemand die mij wilt helpen, ik heb een (dek)hengst nodig met stamboom.
Ik moet een stuk schrijven daarover, en weten wie de voorouders van de hengst zijn.
Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Sorry als dat hier niet mag.
Ik weet niet waar ik het anders moet vragen.

Mvg.
Jaleasa

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:16

Ik denk dat Janesho misschien wel interessant is. Zijn moeder is Angel Snorremans van Germania. Een preferent merrie met nakomelingen van bewezen kwaliteit (buiten Janesho oa nog 2 ggk dekhengsten met sterpredikaat). Dochter van de Midget. Vader van Janesho is Lexx van Tinkerstal Foubert.

Janesho is ggk bij ICS-NL én NSvT.

http://ics-nederland.com/index.php/nl/online-stambomen

Even Janesho intikken en dan kiezen voor stamboom met links. Kan je ook nog nakomelingen van ouders ed bekijken!

Snoepjes zijn niet zoet en lief, het lekkerste snoepje is een wolf in prachtige Tinkerkleding
R.I.P. Mijn droomveulen, mijn prinses, mijn beste vriendin, mijn toekomst, mijn alles ♡ [IM] Lola - Amazing Lady Dolores 02/06/2014 - 24/01/2017

balance
Moderator Kantine

Re: schoolopdracht tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:20

Huiswerktopics zijn op bokt niet toegestaan; hier dus een slotje.

'When you're ready to learn, a teacher will appear' Forgiveness does not change the past but it does enlarge the future.
Gezocht: nederlandse leesboeken. digitaal is ideaal :D dus als je een iPad of e-reader te koop hebt laat maar weten.
“You are my sunshine, my only sunshine” juli 2017
One step at the time

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten