Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
klein schalig en leuke mensen, ook lekker boers. Ongeveer 40 paarden maar wel aparte kleine groepjes per paddock die best wel flink zijn. In de zomer staan lekker op de wei ook in aparte kuddes (oudjes, apartelingen, 24/7 wei en de rest) dus allemaal goed verdeeld. Ze staan wel altijd s'nachts binnen.
En tevens pensionstal
De staleigenaren (die erbij wonen) hebben zelf 7 Tinkers, er staan behalve mijn Caily nog 4 Tinkers in pension. Daarnaast nog 11 paarden van andere rassen als ik me niet vergis. Ze staan verdeeld over 4 groepen waarvan er een groep in de winter 's nachts op stal gaat, de rest staat lekker altijd buiten. Mijn dame heeft momenteel haar eigen privé paddockje omdat ze (hopelijk tijdelijk) ander hooi moet hebben. De groep waar ze in thuis hoort bestaat uit 5 Tinkers.
erg gezellig klein boerderijtje van 2 wat oudere mensen. er staan in totaal 4 pony's nu. 2 van mij, 1 van een vriendin en nog 1 van de eigenaren van de boerderij
. er is nog plek voor ponys omdat er laatst 3 zijn weg gegaan
we hebben beschikking tot een kleine rijbak en het is ongeveer 2 straten van mijn huis vandaan. staan zomers met z'n 4en op de wei en in de winter staan mijn paardjes in de bak overdag en snachts binnen. ben erg blij dat ze toch in de buurt van mijn huis staan haha