Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) die dat ook heel leuk en gezellig lijkt PB me dan ff.
. Als je mee wilt doen zou ik zeker je paard en jezelf trainen, want het zijn toch 20+ km's per dag. Blingh schreef:Wanneer is dit dan?
KarinLF schreef:Mmmm Dwingeloo, is dichterbij voor mij(niet dat Epe nou zo ver is)
Het lijkt mij zo leuk om zoiets met een paar mensen, of in ieder geval met zijn 2en te doen!
Dussss is er iemand die bij mij in de buurt woont (we moeten wel trainen natuurlijk) die dat ook heel leuk en gezellig lijkt PB me dan ff.
Misschien volgende jaar samen naar Dwingeloo of Epe![]()
![]()
Of een Tinker4daagse ergens in het land, zou dat niet leuk zijn![]()
![]()
Heb ook nog niemand met wie ik kan gaan dus vind t leuk om misschien met bokkers te gaan! Erres schreef:Afgelopen juni heb ik voor het eerst de eperpaarden4daagse gereden, dat was al jaren mijn doel, maar lukte maar steeds niet. Het was echt superleuk! Wel spannend, want mijn anders zo brave paardje werd behoorlijk fel.
Ik heb het dit jaar met onze haflinger gereden, maar misschien komend jaar met mn tinker. Zij word nu ingereden, dus tis ff afwachten hoe ze het gaat doen.
Ik wil best samen gaan. Leuk
KarinLF schreef:Erres schreef:Afgelopen juni heb ik voor het eerst de eperpaarden4daagse gereden, dat was al jaren mijn doel, maar lukte maar steeds niet. Het was echt superleuk! Wel spannend, want mijn anders zo brave paardje werd behoorlijk fel.
Ik heb het dit jaar met onze haflinger gereden, maar misschien komend jaar met mn tinker. Zij word nu ingereden, dus tis ff afwachten hoe ze het gaat doen.
Ik wil best samen gaan. Leuk
Ojee, hoe kwam het dat ze zo fel werd?
Was het te druk voor haar? Dat hoor je wel meer namelijk, dat het er zo druk is