ik en mijn tinkermerrie cash vormen deze maand alweer 2 jaar een combinatie!
graag wil ik onze afgelopen 2 jaar met jullie delen in dit topic!
we zouden het leuk vinden als jullie een berichtje achterlieten!
begin augustus 2011 gingen we eindelijk kijken bij mijn droompaard die ik al een tijdje op internet had zien staan.
Eindelijk mocht ik op haar proefrijden!

Het was liefde op het eerste gezicht en de beslissing om haar te kopen was dan ook snel gemaakt!!
Eindelijk mocht ik haar verwelkomen! die avond meteen even gereden! beetje spannend maar ze was superbraaf!

al snel volgde ons allereerste buitenrit! naar deze hebben er nog heeeel veel gevolgd!

Ondertussen begonnen we wat dressuur oefeningen we rijden. Ze pakte het snel op en begon het leuk te vinden!

Februari hebben we nog een mooie shoot gehad van een beginnend paardenfotograve. Ze vroeg of ze cash als
model mocht gebruiken voor haar website in ruil voor de fotos! daar hoefde ik natuurlijk niet over na te denken!!

helaas hebben we april 2012 onze training even stil moeten zetten. Cash had een kankerbult op haat voorbeen
die snel groeide. Deze moest dus operatief verwijderd worden. Gelukkig is deze met succes verwijderd.
Ze heeft 6 weken rust gehad. Daarna ben ik weer rustig met haar gaan stappen en was ik voorzichtig met rijden.
ik besefte mij ineens dat alles zo voorbij kan zijn en dat ik met volle teugen moet genieten van elk moment die ik bij haar mag zijn!
dit is één van die momentjes die veel samen hebben echt genieten!

Na een tijdje onze training weer goed opgepakt met het idee om in 2013 wedstrijden te gaan starten!
gewoon voor de lol. een doel om heen te werken!
tussendoor hadden we nog kerst! Cash even versiert als kerstpaardje!

4 mei 2013 was het dan zover onze allereerste wedstrijd!!

met als resultaat 176 en 178 punten! is was supertrots voor onze eerste keer!
Tussendoor nog een leuke shoot in de boterbloemen gehad!

Onze 2e wedstrijd was 18 juni. Cash liep de sterren van de hemel.
we waren 1e met 192
en 5e met 197 punten! Super blij met onze eerste winstpunten en nog wel 3 in 1 keer!!
6 Juli hadden we selectie wedstrijd. Cash liep weer 2 mooie proeven met als resultaat 184 en 187 punten.
goed voor een startplaats op de friese kampioenschappen 8 aug a.s.!

ik ben super trots op wat cash en ik samen al hebben bereikt. Zij is echt de liefde van mijn leven!
ik hoop dat jullie de fotos leuk vonden en een berichtje achter willen laten!

Die vlechtjes zijn prachtig!