Per 1 augustus 2013 is er een aparte site voor de commissie Sport en Recreatie zodat de site van het stamboek (www.nsvt.eu)overzichtelijk blijft. Via http://nsvtcompetitie.webklik.nl/page/homepage kom je op de site waar je onder anderen de agenda van evenementen vindt, de tussenstanden en uitslagen van de competities en meer informatie over de evenementen die georganiseerd worden. We hopen op deze manier de stamboeksite te ontlasten en toch meer informatie te kunnen verstrekken aan deelnemers aan de sport en recreatie activiteiten.
Let op, de site is nog niet helemaal af en zal dus regelmatig bijgewerkt worden. Valt je iets op; meldt dit dan via senr@nsvt.eu
Leuk om te lezen zo! Fijn dat het gewaardeerd wordt!
Allienda
Geplaatst: 05-08-13 07:09
Ik ben even op de site maar Tinkerdag Grave is veranderd in Koudbloedendag Grave
En misschien is het handig om uit te leggen hoe de puntentelling is voor de ZC/WC, want als ik eerlijk ben weet ik alleen dat ik drie wedstrijden moet rijden...........Telt alleen de eerste proef mee (zoals de selectiewedstrijden van de kring) of tellen alle proeven mee?