heb je nog voorkeur voor en stamboek want ze zijn er wel maar niet zoveel in red (je bedoelt vos met extreem sabino of juist de bruin met sabino)
VandeMol
Geplaatst: 15-06-13 16:14
Staat er wel eentje te koop in Ierland , een mooie , maar weet niet of jij deze kleur ook bedoelt ! En of je hem zoekt voor te kopen of voor een dekking ?
Volgens mij heb ik er ook eentje tenmiste als ik zo de foto's bekijk, ben namelijk niet goed in kleurtjes benoemen, maar noem die van mij altijd sabino of red roan
Die van jou had ik o.a. in gedachten, Melanie! Doe nog eens een recente foto
melanie_h
Geplaatst: 16-06-13 21:44
Heb allang geen foto's meer van hem gemaakt, zal morgen eens even wat nieuwe maken
melanie_h
Geplaatst: 17-06-13 15:48
Vanmiddag even snel gemaakt voor de regen. Hij is bijna helemaal wit geworden, alleen zijn oren zie je nog een beetje donkerder en als je dicht bij hem staat zie je aftekeningen nog maar wel heel lichtjes.
Mijn merrietje was en is hetzelfde zo wit , alhoewel ze dit jaar weer wat donkerder blijkt terug te komen onde de wintervacht. Wie zijn de ouders als ik het vragen mag ?
Resi-lover, hij is nog hengst en zolang hij zich blijft gedragen mag hij dat ook blijven. hij is heel lief van karakter en heel makkelijk te corrigeren. hij is heel gevoelig voor correcties dat is wel fijn. Ik hoop hem hengst te kunnen houden.