Nu alles zo goed als officieel is, is de inschrijving van alle wedstrijden geopend! Wie is er weer bij?
Uiterst onverwachte problemen daargelaten gaan we 13 en 14 april naar Manege Rijnenburg in Nieuwegein. Er zijn voldoende stallen beschikbaar (loopt via Leonoor) en we hebben ruimte voor 2 dressuurringen + losrijden op zand. Het terrein is niet al te groot waardoor alleen trailers op het terrein mogen parkeren, losse auto's parkeren aan de weg. De kantine is een enorm leuk stukje met zicht op de bakken, de uitbater hiervan is een brasserie met zeer redelijke prijzen, dus er zijn mogelijkheden genoeg voor een hapje en een drankje.
De inschrijving voor alle wedstrijden van de zomercompetitie is per nu geopend. De data en locaties zijn:
13 en 14 april Nieuwegein (za alleen tinkers, zondag ook koudbloeden en friezen) 29 en 30 juni Lelystad (beide dagen alle koudbloeden en friezen) 27 en 28 juli Pesse (za alleen tinkers, zondag ook koudbloeden en friezen) 24 en 25 augustus Heeze (za alleen tinkers, zondag ook koudbloeden en friezen)
Enkel voor de finale van de zomercompetitie (eind september) hebben we de locatie nog niet definitief.
Inschrijving voor alle wedstrijden kan via het inschrijfformulier op nsvt.eu of via mail: senr@nsvt.eu
starjo
Geplaatst: 02-03-13 22:41
Leuk. Ik ga ook weer mee doen en me morgen even inschrijven
flettie
Geplaatst: 02-03-13 22:43
Als... als... als dan in Pesse onderling maar dan moet ik eerst mijn dagelijkse leven weer een beetje op de rit hebben tegen die tijd en de beessies en mezelf in conditie
Zoals altijd weer top geregeld Wendy, Leonoor en Angelique!
patrick1994
Geplaatst: 02-03-13 22:49
Ik ga nog even kijken wat ik ga doen ook omdat als het ''lukt'' shadow dit jaar drachtig wordt.... dus maar even met mams om de tafel welke ik wel en niet ga starten
Zo, ook maar even alles, behalve Heeze, opgegeven.. Benson in de Z2 en Snuggs in de L1. Schijt nu al 17 kleuren om Z2 te gaan starten, maar met 38 winst wordt het toch wel eens tijd om over te gaan..
Hier helaas bijna geen wedstrijden die we kunnen rijden.. Nieuwegein is ons te ver, Pesse zijn we op vakantie en lelystad, is Erik op vakantie, maar heeeeeel misschien ga ik erover denken om dan alleen te komen, maar vind dat een beetje eng..
Maar hoe was het ook alweer..
3 wedstrijden incl finale was voldoende toch? En tellen beide keren Leusden (zondag) ook mee?
Alleen hoop ik dan niet dat de finale in Nieuwegein is....
Stal is 30 voor het weekend, proeven tussen 10 en 3 op zaterdag.
Moeten we zelf nog wat meenemen aan voer en hooi wanner je het hele weekend kom
Waarom niet miran Kun je geen vrij krijgen?
starjo
Geplaatst: 03-03-13 19:27
Bevestiging van inschrijving is binnen Slaapplekkie is ook geregeld
Heb ook even op de site van de manege gekeken ziet er goed uit
Leo, ik heb je nog een mail gestuurd voor een stalreservering
patrick1994
Geplaatst: 03-03-13 19:36
Ja Wendy daar heb je indd wel gelijk in, zal ik sowieso liekje even weer lief aan moeten kijken denk ik
carolina1278
Geplaatst: 03-03-13 19:44
Leonoor schreef:
Stal is 30 voor het weekend, proeven tussen 10 en 3 op zaterdag.
En alleen voor de zaterdag
carolina1278
Geplaatst: 03-03-13 19:54
nou hier aan het twijfelen..
13/14 April denk ik alleen zaterdag in Nieuwegein, moet ik nog even over nadenken
29/30 juni Lelystad kom ik het hele weekend, maar ik ben dan wel helemaal alleen (wel met paard), maar willen jullie mij dan een beetje opvangen en helpen