Jaren terug heb ik de mooie tinker hengst Biggels ontmoet. Ik was even benieuwd hoe het nu met hem is en waar hij nu staat (hij stond toen te koop) weet iemand waar hij is?
Laatst bijgewerkt door Lalidan op 21-02-13 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Titel geschikt gemaakt voor OV
Volgens mij is hij geruint, en loopt hij ergens in denemarken/zweden/noorwegen bij een bokker.. Misschien kun je met de zoekfunctie op bokt nog iets vinden
ThePast03
Geplaatst: 21-02-13 21:32
Aangezien het hier niet om een paard gaat wat van TS is geweest verplaats ik het topic naar TI
OV --> TI
Resi_lover
Geplaatst: 21-02-13 21:37
Biggels! Leuk beest Zijn eigenaresse plaatste voorheen wel eens prachtige winterse plaatjes van 'm in TI-ITP, maar ik heb het al een tijd niet voorbij zien komen
Ja dat weet ik ook!! Die had ik ook al ff gegoogled.. Toen ik las dat dit zijn laatste dekjaar gaat worden begonnen bij mij alle rateltjes al te werken.. Haha
Bluebontje
Geplaatst: 22-02-13 01:29
Biggels woont op Ameland. Is idd een jaartje in Noorwegen geweest, maar inmiddels weer terug op het eiland. Zijn eigenaresse is Lucca hier op Bokt, maar ik weet niet of ze hier nog vaak komt.
Biggels wordt hier nog steeds gemist, inderdaad geruind door huidige eigenaresse en woont op amenland, en heeft inderdaad ook een poosje in noorwegen gewoond met de huidige eigenaresse. Ik hoor zelf helaas niets meer over hem. volgens mij is Lucca ook niet erg actief meer op bokt.
Resi_lover
Geplaatst: 23-02-13 00:41
Op 1 februari heeft zijn eigenaresse Bokt voor het laatst bezocht
en haar laatste geschreven bericht op bokt was van 12-6-2012. Ik kom ook nog wekelijks op bokt, maar ben ook niet actief, en dan bedoel ik met schrijven in topics.
Daarom is het handig als ts. haar even een pb stuurt, desnoods met de link naar dit topic. Maar ik neem aan dat ze dat al gedaan heeft, als ze echt meer over Biggels wilt weten.
lucca
Geplaatst: 28-02-13 21:09
Hallo Allemaal.
Ik kom dit bericht toevallig tegen! Ben inderdaad wegens andere drukte niet meer heel actief op bokt. Maar met Biggels gaat alles heel goed. Hij geniet vollop en is nog steeds een stoere vent! Ik heb Ritaah inmiddels prive gesproken;-)