aangezien ik Yaar toch weer ga laten dekken dit jaar hoogstwaarschijnlijk, als de bevalling en het zogen niet te zwaar zijn!
Dan gaat ze met Shien samen naar de hengst dus deze hengst moet ook een beetje bij haar passen,
Ze is enorm groot uitgevallen qua fokken; paps 1.45 en mams 1.43 maar achter paps (tosca) zit Toss van 1.58 (meen ik??!) en mams Shania van 1.45!
achter moeders weten we niet, maar aangezien alle kids vrij groot zijn, denken we dat daar ook in ieder geval 1 groot ouderdier achter gezeten heeft!
Shiënna meette op de keuring in BOZ 1.50 m met haar 2 jaar, inmiddels is ze 2,8 jaar oud, en dik 3 cm weer gegroeid, we verwachten dat ze straks weer
de breedte in zal gaan! Maar met Shien willen we graag fokken, vooral ik omdat ze in mijn ogen een plaatje gaat worden!!
Ik heb recente foto's van dr maar die zijn vrij onduidelijk, maar het schept een beeld!
Het gaat om de linker merrie
https://lh4.googleusercontent.com/-oFdK ... 520024.JPG
Van de zomer, lekker uit verhouding!
Ik zelf vind Tolkien erg mooi passen, toch zou ik er liever een iets kleinere hengst op ziet, max 1.53 min. 1.43 aangezien haar grote maat!
Ze heeft zelf wat minder beenwerk, vrij luxe voor haar lijf, dus een hengst met veel body en bot!
Kleur maakt eigelijk niks uit, denk dat Jan wel liefst bont ziet, maar we hebben geen idee of Shiënna homozygoot is, mams wel, vader niet!
Behang heeft ze in overvloed, dus dat zit wel 'snor'! Ruslo Raklo vind ik vanaf foto's ook leuk voor dr! Tips graag
! Ik sta overal voor open!@