snowdon schreef:Waarschijnlijk een Engels vodje... van Gypsy Cob Society en Engeland, deze society bestaat niet meer.
Neem anders eens contact op met een stamboek in België, zij kunnen je waarschijnlijk wel verder helpen.
Hoi wat een reacties van jullie allemaal al!! Wat fijn!! Ja wat snowdon hier boven zegt klopt. Er staat idd in zijn paspoort: Gypsy cob society limited
En alles is in he Engels. Maar jeetje bestaat niet meer?? Wat moet ik nu doen dan?? Welk stamboek in Belgie kan mij dan verder helpen?? Sorry voor al die vragen hoor maar wil dat dit gewoon in orde is.
Me paard heet in zijn paspoort: Gimmick
Hij is een ruin van 2007-04
Verder chip nummer staat er netjes in en die is ook nagekeken voor ik hem kocht toen ik hem liet keuren.
Dus die klopt en is in orde. Ik wil best een foto ervan maken van het paspoort om het aan jullie te kunnen laten zien.
Maar goed wat moet of kan ik nu het beste gaan doen?? Ik hoor altijd goede verhalen over ICS kan ik dan niet beter met hun contact opnemen zodat hij bij hun wordt ingeschreven dan?? Aangezien als ik met stal Mc-Cloud contact op zou nemen dat die misschien toch dan vaag zullen doen. Ik lees alleen maar vage berichten over die stal. En wil dit gewoon meteen goed geregeld hebben.
Verder ben ik super blij met me paard hoor hij is echt een moppie.