[TI] welke maat peesbeschermers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjintoo

welke maat peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 20:30

Hallo iedereen,

voor mijn tinkertje van +/- 1m42 zou ik graag reflecterende peesbeschermers kopen. Maar nu twijfel ik een beetje over de maat. Hij heeft toch behoorlijk wat sok, gaat dat er allemaal wel in passen? Zelf dacht ik aan maatje cob.
Nu vroeg ik me af welke maat jullie hebben voor je tinker.

Groetjes

8nnemiek

Re: welke maat peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 21:03

Heb je echt peesbeschermers nodig? Als je ze alleen voor de reflectie wil dan is het misschien een idee om gewoon reflectie-stof met klittenband te nemen, zoiets: http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... e-set.html

Ik gebruik zelf nooit peerbeschermers omdat het al snel gaat jeuken en broeien met die dikke sokken eronder, en je hebt vaak een grotere maat nodig voor de breedte waardoor de lengte weer te lang wordt..

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 21:18

Het hoeven niet per se peesbeschermers te zijn. Belangrijkste is dat we goed zichtbaar zijn tijdens deze donkere winterdagen.

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 21:34

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 21:36

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 22:19

die heb ik hier ook en doen prima dienst, zelf draag ik nog een hesje en een knipperend lampje aan de linkerkant.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 22:25

Als ik hier in het donker ga rijden krijgt mijn Tinker dus 4 van die beenreflectoren om, een reflecterende uitrijdeken, ik een reflecterend hesje en een (knipperend) lampje aan mijn linkerarm inderdaad :j
En voor de irritante tegenliggers die hun grootlicht erop houden heb ik ook nog een (redelijk fel schijnend }> ) mini-zaklampje op zak :D

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 13:51

Ik heb gewoon mensenreflectoren voor aan je armen als bandage. Die zijn ook met klittenband. Verder heb ik altijd een hesje aan en een reflectieband om mijn cap met 's nachts een hoofdlampje erop en op mijn paard heb ik in de staart een rood klein hanglampje en op het hoofdstel 2 witte aan de zijkanten. Banden met klittenband waren 3 euro per 2 bij praxis, hoofdlampje 3 euro bij action, hanglampjes 2 euro per verpakking met een rode en witte erin. Hesje iets van 5 euro bij Gamma.

Quelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:09

Wij hebben ook een tinker met heel veel behang ik dacht ook dat cob ging goed zijn maar dat bleek dus helemaal niet ik had eerst eens andere gevraagd in maat cob van iemand die ik kende en zo heb ik dus kunnen besluiten dat het wel degelijk full moest zijn :)