Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hoe hard ben je aan de leeftijd en het betuigd gebonden? Moest je zeggen dat hij niet betuigd moet zijn ga je al veel sneller 1 vinden. Ook die 400 euro is afhankelijk van streek tot streek. Hier is een pensionstalling al snel 375 euro en dan kom je er niet met jou 400 voor hoefsmid en dierenarts en stalling etc
Wat zou je ervan denken om een jaar extra te sparen? Dus nog 18 maand te wachten? Weet dat het gigantisch lang is, maar ondertussen kan je wel en gaan testen en wie weet kom je hem al eerder tegen
Dan heb je, snel gerekend 7200 euro. Dan heb je onmiddellijk een ziekenpotje van een goede 3000 (je weet nooit, koliek etc)
hij heeft ook 5 jaar in de springsport (en SGW) gelopen en doe ik ook mee aan wedstrijden met hem. Daarnaast is hij ook nog betuigd en écht bomproof. Zijn vraagprijs was hoger, maar uiteindelijk er nog wat vanaf gekregen. Ze zitten erbij, maar je moet goed zoeken
ik had echt heel veel mazzel dat ik hem zo snel tegen kwam. Ik heb hem ook meteen na 1x kijken gekocht, ik wist vanaf het eerste moment dat ik hem zag dat hij hét paardje was voor mij
DeMolenhoek schreef:Nou je komt me verschrikkelijk enthousiast over, super! Maar pas op... Ik ben begonnen met 1 en sta er nu al met 4![]()
Ook ik vind jou budget aan de lage kant. Zonder zadel etc zou dit nog te doen zijnHoe hard ben je aan de leeftijd en het betuigd gebonden? Moest je zeggen dat hij niet betuigd moet zijn ga je al veel sneller 1 vinden. Ook die 400 euro is afhankelijk van streek tot streek. Hier is een pensionstalling al snel 375 euro en dan kom je er niet met jou 400 voor hoefsmid en dierenarts en stalling etc
Wat zou je ervan denken om een jaar extra te sparen? Dus nog 18 maand te wachten? Weet dat het gigantisch lang is, maar ondertussen kan je wel en gaan testen en wie weet kom je hem al eerder tegen
Dan heb je, snel gerekend 7200 euro. Dan heb je onmiddellijk een ziekenpotje van een goede 3000 (je weet nooit, koliek etc)
En dan nog 4200. En daarvoor kan je echt een leuke tink met zadel en hoofdstel voor vinden!
Maar het is ondertussen gigantisch leuk om rond te kijken naar tinkers
ben zo verliefd op het ras
mn portemonnee laat t helaas niet toe
al moest ik wel even bij komen hoor hihi.. 
Tessa_ugo schreef:Dit paard lijkt wel redelijk aan jouw eisen te voldoen? Ik weet dat je niet per direct al opzoek bent, maar dan krijg je alvast een beetje een idee? Is wel een aardige prijs
http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/diere ... ousPage=lr