[TI] Koudbloedendag Grave 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IneHee

Koudbloedendag Grave 2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-12 11:48

Beste mensen het is nog heel vroeg maar bij ons zijn de voorbereidingen voor het Hippisch festijn en ook de koudbloedendag en mendag al begonnen.
Er zijn diverse plannen op tafel gekomen, want na de dressuur onderdelen gingen veel mensen weg en was er geen belangstelling meer voor het springen en de derby. Mogelijkheden zijn nu geen springen meer maar de derby voor meer mensen toegangelijk maken, een prachtige buitenrit erbij organiseren, een spel, ???? hebben jullie iedeen om de deze dag voor nog meer mensen leuk te maken..??
Er komt een mogelijkheid voor de eventuele menliefhebber om te overnachten en de volgende dag met de menwedstrijd of menrit mee te doen.

Verder nog een andere vraag aan jullie, voor mij is het met mijn werk erg moeilijk de koudbloedendag nog helemaal zelf te organiseren, zijn er mensen die bij mij in de buurt wonen ( Grave ) en het leuk zouden vinden de organisatie van deze dag mee op zich te nemen ????

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 22:33

Hoi Ine

Hopelijk vind je nog enthousiaste hulp 8-) Hier al druk genoeg met onze eigen wedstrijden, dus kan je helaas niet helpen :o

Het lijkt me best lastig om mensen langer te laten blijven als ze van verder komen en zelf niet kunnen/ willen springen/ derby rijden....
Misschien iets laagdrempelings zoals Behendigheid, Ringsteken of Vlaggenrace zou misschien een optie kunnen zijn om ook de "dressuurruiters" deel te laten nemen aan meerdere onderdelen en daardoor een gevuldere dag te krijgen :)
Of zorgen dat de onderdelen een beetje doorelkaar lopen ik bedoel iemand die om 9u gedressuurd heeft kan ook best om 10-11u al springen, zodat die niet hoeft te wachten tot 2u. Maarja dan moet er wel voldoende animo zijn zodat je op dat moment dan ook een groepje achterelkaar kunt laten starten, want elke half uur 1 ruiter of zo en/ of iedere keer andere hoogte schiet natuurlijk ook niet op :+

Heb vorig jaar trouwens nog heel enthousiast jullie wedstrijd gepromoot hier in de regio 8-) maar op 1 of andere manier zag ik toch maar weinigen die op onze wedstrijden kwamen ook naar Grave gaan?! Weet eigenlijk niet wat de oorzaak daarvan is, of het de datum was? Op zaterdag moeten er vaak toch meer ook nog werken en/ of voorbereiding op vrijdagavond ook lastiger?!
Of de afstand? maar het is maar een klein half uurtje verder dan hier en vanuit Grave dus ook nog sneller in het midden van het land, dus dat lijkt me niet logisch? al kan het natuurlijk vanuit sommige richtingen natuurlijk ook net het verschil tussen 1, 1.5 of 2u reistijd betekenen...

Nog heel veel succes met de voorbereidingen!

Heb je trouwens al een datum? dan kan ik die vast promoten/ op de kalender zetten :D

Renske_

Re: Koudbloedendag Grave 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 23:08

Ik ben vorigjaar wel bij beide wedstrijden gestart, en Grave is absoluut voor herhaling vatbaar!!
Is er ook weer een rubriek 'jeugd' bij de recreanten, en tm welke leeftijd is dat?

Jullie hadden ook springen er bij toch?

Helaas zelf te druk(en op aardige afstand) om mee te kunnen helpen maar kom zeker met een van de paarden of met wat lesklanten jullie kant op!! (Overigens ook naar Uden en heeze, Grid :D en is vorstenbosch er ook weer bij?)

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 23:09

Lees ik er trouwens overheen, maar welke datum is Grave dit jaar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 02:49

Misschien het springen iets sneller op de dressuur laten volgen? Ik weet dat er vorig jaar een behoorlijke tijd tussen zat (al was dat niet helemaal de bedoeling).

Ik zou het zonde vinden om het springen niet te doen, jullie hebben er zo'n mooi terrein voor!

Wellicht lol met je knol onderdelen zoals behendigheid of vlaggetjesrace, dat is altijd leuk :)

Derby voor meer mensen toegankelijk maken is misschien sowieso wel leuk? Als jullie nou zorgen dat er ook mensen mee kunnen doen die 40 cm springen dan ben ik van de partij ook voor de derby, maar dat is misschien weer erg laag :Y)

Rhinocornn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 02:44

Ik ben vorig jaar van 's ochtends vroeg tot na het springen gebleven om foto's te maken.
Ik denk dat vele mensen niet gingen wachten op het springen omdat het nogal lang duurde en erg warm was.
Aan het weer kunnen jullie natuurlijk niks veranderen, maar aan de planning wel. Als alles wat dichter op elkaar gepland zit zouden er denk ik al meer mensen blijven.

Zelf wil ik dit jaar met mijn pony meedoen, maar zou ook graag willen springen. Tenminste, bij alle onderdelen kunnen we meedoen zonder startpas, toch?
Ik zou het erg jammer vinden als jullie dit weg zouden laten.

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 18:29

ik wil dit jaar weer van de partij zijn!
vorig jaar erg leuk!
prachtig terrein en de derby is voor herhaling vat baar!

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 14:39

Even via deze weg maar alvast:

Er komt in 2013 GEEN koudbloeden (tinker) dag GRAVE. :(

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:08

ahhh wat jammer :(

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:51

Ahh jammer -O-

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:49

Ah nee wat ontzettend jammer! Ik had hier in mn omgeving 2 recreanten + 4 met startkaart al helemaal enthousiast gemaakt. Een volgende keer zijn wij er alsnog bij :j

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-13 14:21

NIEUWS........ *\o/*

Binnen onze vereniging hebben zich enkele mensen aangemeld die de koudbloedendag Grave van mij over willen gaan nemen. Zij beginnen deze week met de verdere voorbereidingen en zullen dus op zaterdag 6 juli as de koudbloedendag Grave toch door laten gaan. Verdere info zal ik hier vermelden zo gauw ik meer weet.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:36

Wat leuk *\o/* Hier dan ook vlug aanpassen op wedstrijdkalender zodat iedereen het op tijd weet :D 8-)

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 07:40

IneHee schreef:
NIEUWS........ *\o/*

Binnen onze vereniging hebben zich enkele mensen aangemeld die de koudbloedendag Grave van mij over willen gaan nemen. Zij beginnen deze week met de verdere voorbereidingen en zullen dus op zaterdag 6 juli as de koudbloedendag Grave toch door laten gaan. Verdere info zal ik hier vermelden zo gauw ik meer weet.

Ohhhh wat een goed nieuws!!! Hopelijk is het dit jaar niet zo vreselijk warm en kunnen we dit jaar wel komen! ;)

[edit] Telt Tinkerdag Grave dan toch nog mee voor de NSvT Zomercompetitie :+ ?

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 08:12

Allienda schreef:
IneHee schreef:
NIEUWS........ *\o/*

Ohhhh wat een goed nieuws!!! Hopelijk is het dit jaar niet zo vreselijk warm en kunnen we dit jaar wel komen! ;)

[edit] Telt Tinkerdag Grave dan toch nog mee voor de NSvT Zomercompetitie :+ ?

Ja heb gisteren bericht gehad dat hij weer mee mag tellen...!!! *\o/*

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 08:39

super leuk dat hij weer doorgaat en mee telt!!!
helaas voor mij is dat weekend ook een hele gafe TREC wedstrijd (europa cup) in Duitsland.
Dus dan ga ik toch daar voor en denk dat de Haf die ik start op dressuur wedstrijden ook daar naar toe gaat.
Weer geen start in Grave voor mij.

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 10:23

IneHee schreef:
Ja heb gisteren bericht gehad dat hij weer mee mag tellen...!!! *\o/*

Super nieuws!!!!!!!!!!! *\o/* *\o/* *\o/* Dan kan ik toch meedoen aan de NSvT Zomercompetitie :D :D Alle andere wedstrijden zijn meer dan 2,5 uur rijden bij ons vandaan en Grave is een 1,5 uur rijden _/-\o_

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:24

wauw wat een top nieuws dat hij mee mag tellen, ik hoop dat ik van de partij kan zijn!

remco1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 21:42

ja superleuk dat er toch een koudboedendag komt in grave dat is voor ons (elst) ook heel goed te doen. *\o/*

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 10:47

IneHee schreef:
NIEUWS........ *\o/*

aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh onwijs!!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 02:41

JAAAAAAAAAAAAAAAA supernieuws! Top +:)+
Zelfde locatie als vorigjaar?
Enne ook weer een recreanten-jeugd rubriek?

fjordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 07:17

Hoop dat wij erbij zijn!

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-13 10:02

De inschrijving voor koudbloedendag Grave zal een dezer dagen starten, je vind nu de info en inschrijfmogelijkheid op de site van de vereniging.
link is http://www.ppvraamdal.nl/evenementen/koudbloedendag

Op de site www.ppvraamdal.nl onder de kop evenementen zul je alle info gaan vinden.
Nieuw dit jaar zal de derby op 2 niveaus zijn. Er komt een beginnersniveau 60-70 cm en gevorderden 80-90. Zo zal de derby voor meer mensen toegankelijk zijn.

Zou er interesse zijn voor een kur op muziek ??? Dit zou evt kunnen worden ingepast.

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-13 15:40

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 19:44

+:)+