Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DaphneR93 schreef:Weet je niet hoe dit komt? Mijn paard had ooit eens een borstbeschermer onder haar deken en heeft daar een enorme rot plek van gekregen bij der schoft. Leek wel een drukking en die vacht liet los, was heel gevoelig ook!!
stalnijmegen schreef:ikke niet nee, maar je hebt wondjes en wonden
hoe ik het hier lees, had ik er waarschijnlijk helemaal niets aan gedaan dan de eerste keer bij ontdekken alleen wat schoondeppe om goed te kunnen bekijken
Ariebren schreef:De oorzaak.
Ik heb zo'n heerlijke kinder pony lopen en die heeft elke keer weer een wondje op haar voorhoofd.
Wat ze uitspookt in haar box, we komen er niet achter waarom ze om de paar weken weer een schram op haar voor hoofd heeft.
Soms denk je wel eens, een ezel stoot zich niet drie keer aan de zelfde steen.
Is een paard nu echt zo lomp dat ze zich tientallen keren stoot aan de zelfde steen
Ariebren schreef:Deze pony bedoel ik.
Mijn liefste en de beste die ik heb rondlopen.
Alleen in stal, ze krijgt het voor elkaar, elke keer weer een schram op haar hoofd.
[ Afbeelding ]
MirandaFuego schreef:Ariebren schreef:Deze pony bedoel ik.
Mijn liefste en de beste die ik heb rondlopen.
Alleen in stal, ze krijgt het voor elkaar, elke keer weer een schram op haar hoofd.
[ Afbeelding ]
Vandaar dat je alleen foto's van achteren neemt!

patrick1994 schreef:Nou ze heeft deze deken al drie jaar en nooit ergens last van gehad dus denk niet dat het daar door komt...
Het lijkt meer of gewoon een paard uit de wei er een stuk uitgehapt heeft ofzo heel vreemd ik zal foto proberen te maken morgen als ik in de buurt kan komen