Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

HijadelaLuna schreef:Hier ook eentje aan de stamp, meneer bij wie ze staat had niet zo best geslapen
Frontline erin en meneer slaapt weer door, hopelijk was dit voorlopig voldoende.
Heb overigens nog nooit gehad dat stampen seizoen gerelateerd is, dingen die ik kan bedenken is in de winter meer ivm op stal = stro = mijten of verharen wat wat kriebelt? Ik zou het echt niet weten verder...
cp112 schreef:HijadelaLuna schreef:Hier ook eentje aan de stamp, meneer bij wie ze staat had niet zo best geslapen
Frontline erin en meneer slaapt weer door, hopelijk was dit voorlopig voldoende.
Heb overigens nog nooit gehad dat stampen seizoen gerelateerd is, dingen die ik kan bedenken is in de winter meer ivm op stal = stro = mijten of verharen wat wat kriebelt? Ik zou het echt niet weten verder...
Nee Lotte, komt door het verhoogde fructaan gehalte in het gras in de herfst

Bij mij hielp ook niets meer, nu advantage pipetten in de sokken gedaan en idd herhaald, op dit moment even geen gestamp meer. Niets doen is overigens ook geen optie, want het geeft zo'n jeuk dat ze het op een gegeven moment open bijt. Maar idd, vaak weer een herbesmetting...