Volgens de papieren van mijn merrie is zij gekeurd op de NSvT keuring op 18 september 2004. Graag zou ik foto's van haar hebben op deze dag. Ze is gekeurd als volwassen cobmerrie, zie hieronder een voorbeeldfoto.
Ja ik was er toen ook. Volgens mij was dat de keuring dat silke van draaakje zeer ontrecht afgekeurd werd. Zal eens even op jacht gaan naar foto's. Hoe oud was jouw paardje toen?
Caily
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-12 11:04
Ze was toen 4 jaar oud.
Zelf begon ik dat jaar met rijden, dus heb echt niks van keuringen rond die tijd mee gekregen, maar ben wel heel benieuwd hoe mijn paardje er toen uitzag. Ze haalde die dag een tweede premie.
Probeer eens een pb aan Bonte hier op bokt, die maakte toentertijd foto's van NSvT keuringen
Vasthi
Geplaatst: 20-09-12 07:38
Ben daar toen ook geweest, maar weinig foto's gemaakt. Volgens mij waren Pellie met Gammon en Esmeralda met Maddox (al twijfel ik daarover) er ook. Als er iemand foto's heeft is het Bonte (Mariel) inderdaad.
Vind ik niet leuk... Zit op mn tel dus kan ze niet zien, haha. Maar ik ben je enorm dankbaar, kan niet wachten tot ik thuis ben vannacht, hihih.
Caily
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-12 06:05
Gaaf!! Dankjewel Ze is wel een en ander veranderd, haha. Wat uitgezakter naar vier veulens, iets langer in de rug, en benen en behang enorm uitgezwaard nog Koppie is nog net zo lief