Sinds enkele maanden ben ik in bezit van een Tinkermerrie waar ik wat langere afstanden mee kan rijden.
Paard vindt het leuk, ik vind het leuk, conditie van ons beiden gaat steeds beter. Alleen die hoeven, die conditie wordt steeds slechter
Nu is mij aangeraden haar ten minste voor op ijzers te zetten. Echter staat ze het jaar rond dag en nacht op de weide, dus dan zouden ze van de winter eronder weg moeten en kom je te zitten met nagelgaten enz. Een makkelijk alternatief lijkt mij hoefschoenen, gewoon aandoen als je gaat rijden, en uit als paard de wei weer op gaat, geen gezeur van gladheid of niet kunnen rijden door verliezen (dan trek je de ander gewoon ook uit). Alleen mijn dame heeft prachtige sokken, en dat wou ik toch wel graag zo houden
Vraag me dus af in hoeverre je met hoefschoenen in de knoei komt met de sokken en of er verschil is in model oid?Mocht dit nou niet gaan, dan wil ik kijken naar kunststof beslag, iemand daar ervaring mee?
Groetjes,
Lotte

Duplo's kunnen prima met sneeuw. Die van mij heeft er de hele winter op gelopen. er zijn overugens ook duplo's met stiftgaten en er zijn kleine stiften met wideapuntjes te verkrijgen.
.