ik vertel jullie eventjes het verhaal over onze lieve veulentje.
ik had een paar weken geleden een stukje op bokt gezet over de vanner. Toen binnen een paar uur had ik een heel lief berichtje van aricia
zij had er 1 tje staan met een hele leuke foto erbij

Maar ja zoon doos dat ik ben wilde ik meer info meer fotos

Wij waren er eigenlijk al overuit na een 2 weken als Elliot lief is en gezond etc. dan word het elliot.
wij waren al druk dingen aan het regelen je hebt natuurlijk de opfok etc. moet je toch allemaal naar kijken.
wij vonden een opfok maar vonden dat toch maar niks. Wij mochten elliot bij zijn mams en zusjes enzo laten staan ( wat lief he??

Toen gingen wij vorige week hier eens overleggen, want de naam elliot viel elke dag over de tafel haha ik wilde niet meer wachten ik wilde naar friesland. ik moest en zou naar elliot! Me kinderen helemaal hotel de botel dat ze bij een "baby paardje"gingen kijken.
Dus wij met aricia af gesproken. wij gingen er gister naar toe. heel de dag zo zenuwachtig als wat natuurlijk want we zouden elliot zien!
Wij om uur of 2 in de auto gestapt( route net gaf 1 uur en 20 minuten aan) en getuft naar het mooie friesland. waar wij om half 4 zouden zijn.
toen bleek dat het nog maar een uurtje was dus iets voor 3 waren we er al( sorry aricia

Het was gelijk gezellig wat een leuke mensen zijn dat zeg! Wij gelijk naar elliot gegaan en ja hoor helemaal in love. helemaal verkocht.
dat moest en zou hem worden! eerst gekeken hoe het met de kids ging die liepen weg met elk veulentje. en dus met elliot ook haha
voor ik het wist was die van ons alles netjes af gerond enzo. en we zijn zo happy nu!
me kinderen willen elke dag wel naar elliot:+ Elliot blijft daar de eerste tijd mooi in de opfok staan als die oud genoeg is om " eigenlijk naar de opfok te gaan" Maar heb alle vertrouwen in allicia want dat is een hele goede en lieve fokster!
hier bij een foto van Elliot met mijn middelste dochter