Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lepel schreef:Hier staan die van mij 24/7 buiten .... Karlijn haar vacht is nog lang niet klaar , hals is al wel zomervacht, maar daar hangt zo'n dikke laag manen overheen , hihih
Kyan zijn rug en hals zijn zomervacht , maar rest is allemaal nog behoorlijk dikke vacht.
Wanneer ze de wei opgaan gaat het sneller , althans bij mijn Tinkertjes
Ik heb der wel een handje geholpen met furminator, en ze liep wel een tijdje met een regendekentje.
Het was +20 graden en dan 6uur rijden (20km), ze zweette idd, maar 'zweten' in mate van een gewoon paard die zo'n afstand aflegd.
en laten nog niet los. Komt wel als het langer warm wordt s nachts. Komt weer wat kouder weer aan. Meestal laat hij pas alles los als het goed warm is langer. 
naja voor zo ver dat kan dan he!
Mijn ene shet heeft echt zoveel haar... ik krijg het er ook niet goed uit, het lijkt alsof hij nog steeds dik in zijn wintervacht zit, terwijl er wel al voor een heel kudde paarden haar af is gekomen... en mijn andere shetje zit er echt tussenin (staan 24/7 buiten met inloopstal)