ik wil in de toekomst mijn nieuwen tinker laten beleren voor de wagen dus ben heel benieuwt waar jullie het hebben gedaan .
net opkeken maar ik kan weinig vinden van beleren
ElsB
Geplaatst: 29-04-12 01:01
Een aanrader om je paard door te laten beleren is Bert Brans van Steenhof Stabels in Oischot! Wij - en onze Tinker - hebben veel van hem geleerd.
Sharmila
Geplaatst: 30-04-12 09:07
Weet iemand ook iets in de buurt van Spijkenisse? Ik ken alleen de Woltershof hier in de buurt. Ik wil in de toekomst Ceaden laten beleren. Maar Pat en ik moeten ook nog ons menbewijs hebben. Heb echt nog nooit gemend. En karretjes? Het liefste met een afneembaar huif. Waar kan ik zoiets vinden?
Tnx Leon nuttige link. Maar wat ik me dan afvraag met de menlesjes. Hoe gaat dit dan? Kan dit bijvoorbeeld in een Z-binnenbak. Is daar een speciale bak voor nodig. Of ga je dan met je instructeur naast je naar buiten?
Echt geen idee. Ben een leek en heb het nog nooit van dichtbij meegemaakt dat iemand zoiets doet. Hihi
Hanemaaijer in zoetermeer. Geeft een paar keer per jaar praktijk en theorie cursussen. En beleerd ook paarden. Je kunt bijvoorbeeld eerst samen je cursus doen, stuur je dan je paard. Daarna neem je met zijn drieen nog een paar lessen.