[HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 13:41

Ik kreeg 230 euro (uitwonend). Ik woonde op mijzelf en mijn kamer van 260 euro.
Mijn ouders betaalden 1000 euro aan de studie (die 1600 kost) en de rest moest ik zelf betalen.
Ook qua onderhoud, verzekeringen e.d.
En ja, dan is 230 euro echt te weinig! Natuurlijk werkte ik erbij naast, maar ja, ook ng studeren. Dus ik heb bij moeten lenen.

Haarband zit nog in mijn haar, ga hem er zo uithalen.
Heb niet lekker geslapen, maar dat kwam omdat ik zo moet hoesten.
Geen last gehad van de band zelf :)

Becs

Berichten: 286
Geregistreerd: 27-07-09
Woonplaats: Heesch

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 13:46

Ten eerste: Caitlynn heeft geen rhino!!!!! Ze was voor de zekerheid getest en de uitslag was gelukkig goed!!

Dan ga ik nu eens beginnen aan mijn bijleespost:
Mona gelukkig geen wormenspuittrauma

Nessa aan het pootje baden en zandhappen

Onze Peanut is ook erg goed in het vangen van muizen, alleen zit dat jagersinstinct er zo goed in dat ze de piepende pups van mijn andere hond ook wel wou killen :(.

Tinkerplein hoe is het nu met je kaak?

Lotte: een pad wat je alleen mag stappen??? Wat is daar de reden van??

Heidi nog gefeliciteerd met je moeder.

Diaz’s kont gaat de lucht in. Je konijn tattoo is echt leuk, ik snap nu helemaal waarom je die wilde. Ben wel benieuwd naar het eindresultaat van je sleeve. Hoe krijg je dat trouwens voor elkaar, op zijn kop tattooeren op je voet (benen in je nek ofzo, wel goed gelukt hoor

Mara heel veel beterschap met je nek, dat klinkt echt niet lekker, fijn dat het in ieder geval nu even pijnvrij is.

Ondeugende King… hoe gaat ie nu met buitenrijden?

Een hoop zeer verschillende prijzen gezien voor tinkers, ik heb voor Cait behoorlijk wat neergelegd, maar ze is het dan ook dubbel en dwars waard.

Mooie foto’s van Shadow

Leuk topic van Hunter, ben zelf ook fanatiek met mijn hondje bezig. Ze is nu net 1 geworden dus wil gaan beginnen met agility en misschien flyball.

Draakje die teckel is echt geweldig, maar wanneer volgen de eerste tinkers?? Lees net dat Patrick zich dat ook al afvroeg, waar het hart van vol is ………:P Oh die gehaakte tinker Bonny is echt mooi, zoiets is echt veel werk.
Oh dat schaap is ook al zo leuk

Filmpje van Sandra en King bekeken. Heb jij eigenlijk les? Ik herken vrij veel in je verhaal, heb ongeveer dezelfde problemen gehad met mijn vorige paard, door een goede instructrice kon ik er gelukkig toch heel veel aan verbeteren. Soms is het gene wat helpt juist het omgekeerde van wat je denkt dat zal helpen en dat zie je niet als je er zelf op zit.

Hallo CP

Karlijn ik zou het ook echt aankaarten op stal, je hebt afgesproken om ergens voor te betalen en ik neem aan dat ze je nu ook geen korting gaan geven. Zeker aangezien jij toch al grote moeite hebt met je gezondheid, vind ik dat ze dit niet van jou kunnen vragen.

Jaloersmakende trouwplaatjes van Karlijn, toch maar weer eens op zoek naar een vent……

Welkom Mira

Verder heb ik de laatste pagina's wel bijgelezen, maar ik moet hier echt nodig aan het werk, het hele huis moet op zijn kop want er zit een lekkage in de verwarming en we hebben geen idee waar. Het huis is al errug oud en de leidingen zitten dus in de vloer en we hebben geen kruipruimte, erg fijn dus. Maandag komen ze met speciale apparatuur om metingen te doen, maar dan moeten ze overal bij kunnen. Zo fijn :(.
Hopelijk kan ik vanavond nog even bijlezen, baal er zo van als ik weer stuk mis....

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 14:00

wow!!!! ik heb mega krullen!!!

Diaz

Berichten: 7892
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Gouda | Diaz staat in Stolwijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 14:05

@ Becs, ik heb ondersteboven getattoeerd ja ;)

@ Nessa... FOTO!!

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 14:09

Mijn normale haar
Afbeelding

na het slapen nog in de haarband
Afbeelding

en woessj, krullen!
Afbeelding

Diaz

Berichten: 7892
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Gouda | Diaz staat in Stolwijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 14:15

Wat leuk zeg! Is dat een speciale haarband?

DeCobvan

Berichten: 562
Geregistreerd: 10-10-10
Woonplaats: Kerkwerve

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 14:16

LINDA: Gaaaffff

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 14:17

nee, gewoon zo'n katoenen elastische haarband

Lori

Berichten: 3566
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 14:34

Moet ik ook is proberen dan :), heb graag krullen maar met krultang is het geen doen. Nu als ik zin heb in krullen doe ik papilotten in m'n haar maar dat slaapt nou niet bepaalt lekker...

Vandaag of wss straks al ga ik denk ik mesten en heel mischien gaan rijden... zou 'm graag nog eens voor de lange lijnen zetten dan ook.

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 14:36

haha nee, dat slaapt niet lekker! Dit was echt super makkelijk zelf te doen.
Ben benieuwd hoe lang het zo blijft, vanavond zal het wel uitgezakt zijn.
Maar vind het wel tof :D

Lori

Berichten: 3566
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 16:17

Als je er niet teveel werk aan hebt is het zeker het proberen waard... haar het is voor iets van te krijgen.

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 16:19

nee hoor, denk dat ik het met 10 minuten in de haarband had zitten, maximaal!

Sandra1984

Berichten: 701
Geregistreerd: 29-03-07
Woonplaats: Etten-Leur

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 16:21

Lotte, dat longeren voor het rijden doe ik standaard ;) ik ga maar een enkele keer gelijk op hem(meestal alleen als we buiten gaan rijden en manlief gelijk weg wil..)

rebecca, wat fijn dat de uitslag negatief is!! ik heb wel les, maar door de verhuizingen en rhino nu ff niet... ik wilde vandaag lessen, maar ff geen rekening gehouden met die rhino.. dus moet wachten tot na de rhino..

Berdien

Berichten: 64540
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 17:03

Goedenmiddag!

Wauw, wat een toffe krullen! Handig zo'n band :j

Vervelend dat het met King niet zo lekker gaat :(:) Klinkt als een stukje onzekerheid van beide kanten en wellicht het ook niet goed weten wat je moet doen in de bak?

Vandaag lekker paardendagje gehad. Jes in de bak gezet, kon ze even rollen (wat ze niet deed) en eten (wat ze natuurlijk wel deed :+ ). Box uitgemest, ze krijgt vanaf nu minder hooi aangezien ze enorm veel versmeerd. Is niet alleen zonde van het hooi maar ik werk me ook een ongeluk op dat zware hooi :=
Daarna even gepoetst en kort rondje gewandeld. Bos puilde uit van de hardlopers door één of andere wedstrijd, da's niet handig om daar met paarden door heen te gaan wandelen.
Flynnes ook meegenomen en even in de bak gereden. Hij ging zo fijn :+: In het begin waren we allebei wat gespannen maar toen we eenmaal bezig waren was dat zo over. Lotte heeft hem ook nog gereden. Hij is onder het zadel wat eenkennig (ik ben de enige die hem rijdt) en dat moeten we niet hebben. Dus Lotte erop gezet. Ging super! Hoe ze het vond mag ze zelf vertellen :D

Nou even chillen en dan straks uit eten met een vriendin voor haar verjaardag. Lekker naar de Italiaan :9

Becs

Berichten: 286
Geregistreerd: 27-07-09
Woonplaats: Heesch

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 17:04

@Linda: Blijven je krullen ook zitten, bij mij zakt altijd alles in een uur uit namelijk, maar krullen zijn zo leuk

Sandra dat is inderdaad balen. Ik hoop ook echt dat alle rhyno weer snel verdwijnt, want wordt er best paranoia van. Er staan er drie van onze stal, op andere stallen en ik vrees voor het moment dat ze terugkomen.
Alledrie de paarden zijn van dezelfde eigenaar. Hij zit nogal goed in de slappe was en blijkbaar is hij van mening dat als een van zijn paarden doodvalt hij gewoon weer een nieuwe kan kopen. Belachelijke vent, hij is zogenaamd helemaal into natural horsemanship, maar nu staat dus een van die paarden op een trainigsstal, want hij moest ineens zonodig ingereden worden. Geld zat maar het beest moet in een maand met alle knoppen erop afgeleverd worden. Het paardje schijnt panisch te zijn voor een zadel, dus dat gaat vast flink verbeteren in een maand :(, bah sommige mensen.

Zo dat moest er even uit, maar Sandra ik hoop dus dat je snel weer les kan krijgen :D

VandeMol
Berichten: 1787
Geregistreerd: 29-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 17:23

Geweldig die krullen !!! waar heb je die haarband gekocht dan ( of heb ik dat misgelezen. )

Er was een pagina of 10 geleden al tegen mij gezegd dat ik moest oppassen met een kar vol oud ijzer...
Nu hij staat er nog hoor , alleen wij wonen aan het einde van een doodlopende straat ( hoe luxe kan je wonen !!! ) en er komt hier helemaal niemand die hier niet hoort !
En dan 3 van die blaffende honden ... :P

We hadden vandaag weer 1 mol !

En ik ben aan het verven geweest op de kamer van de meiden !
FleurAns ( de jongste 2 jr ) vind het zo GEWELDIG !!!!

Ben de hele nacht met FleurAns in de weer geweest , overgeven en diarree.... Arm kind.
In de loop van vandaag knapte ze al weer op , alleen vanochtned spuugde ze nog lekker bij de bakker , net buiten de deur , hahahhaha

Blossem ( oudste dochter 4 jr ) heeft gisdteren een heuse K3 fiets gekregen.
Morgen gaan we oefenen met fietsen zonder zijwieltjes !

Joppe ( jongste zoon 9 jr ) heeft met opa dus alle oud ijzer bij elkaar en nu zijn ze samen op pad . Heb geen idee waarheen , maar ze komen wel weer thuis !
(opa en oma wonen bij ons op de boerderij , wel eigen ingang en eigen tuin , hihih )

Marick ( oudste zoon 12 jr ) heeft vette verkering met mijn paardenmeisje , hahahha .. zijn de hele middag al het WII-en op zijn kamer !

Tja en dan Tibbe ( middelste zoon 10 jr) heeft niet zoveel interesses , die hangt de hele middag al voor de T.V.

Joppe heeft ADHD + ODD in zwaarste vorm en Tibbe heeft ADD en neigt naar PPD-NOS ( niet genoeg kenmerken voor de diagnose , wel veel eigenschappen )
Deze 2 kereltjes hebben we de handen vol aan en zij gaan dan ook 1 x per maand logeren op een logeerboerderij en in de vakanties ook. ( grote vakantie dus niet alle 6 weken , ;) , ook 1 week.
Dit moet , omdat ze 24 uur per dag 7 dagen per week alle aandacht van mij opeisen en de andere kinderen echt aandacht tekort komen !

Ach en gelukkig heb ik mijn 2 Tinkies , waar ik een paar keer per dag gewoon lekker naar toe kan , om mee te tutten.
Ik vind het heerlijk dat ik ze bij huis heb staan !
Er heen kunnen wanneer ik zin heb !

Nu , dan heb ik mijn gezin dan toch een beetje voorgesteld , alwel een beetje laat ! :D

Zijn er nog vragen ,kom er maar mee !

En ik wil echt wel op iedereen reageren , maar jullie gaan zo vreselijk hard hier *\o/*
Ik lees wel telkens alles bij en de foto's die geplaatst worden zijn werkelijk super !
Wat hebben we toch een prachtig ras......

Oja ... ik ben GEK op koken en vandaag heb ik 10 liter soep gemaakt.Althans , hij staat nog op ! Net nog even geproefd en dan wil ik al zo beginnen , maar laat ik maar even wachten tot manlief weer thuis is.
Straks wel een pan soep aan opa en oma geven ! 10 Liter krijgen we in 1 x dan niet op , hahahah , morgen tussen de middag gaat de rest op !
Tomatensoep met groente , vlees en balletjes en niet te vergeten lettertjesvermicelli....Hmmmmmmm :9

Nou , tot later allemaal maar weer !
Ga weer naar buiten , er zijn vannacht 3 kalfjes geboren en die ga ik fijn de fles geven !
Laatst bijgewerkt door VandeMol op 10-03-12 17:30, in het totaal 4 keer bewerkt

Diaz

Berichten: 7892
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Gouda | Diaz staat in Stolwijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 17:25

zeker prachtig ras! <3
Diaz gaat super! :+:
komende week lekker midweekje weg! helemaal zin in!!

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 17:39

haarband is echt gewoon een simpele elastische haarband!
Geen speciaal ding ofzo, dus iedereen met haar kan dit proberen :D

3,5 uur verder ziet het er zo uit
Afbeelding

Lekker paardendagje dus Berdien!

10 liter soep! wow!!! ok, ik woon maar alleen, maar toch!

VandeMol
Berichten: 1787
Geregistreerd: 29-02-08

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 17:58

hahah , wij zijn zowiezo met 7 thuis , paardenmeisje eet hier ook erg vaak mee , dus dan 8.... en als ik dan toch aan het koken ben , dan kook ik gelijk voor mijn schoonouders mee !

Lori

Berichten: 3566
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 18:02

Ziet er nog goed uit je haar ik heb zelf eens 1liter soep gedroken in een avondmaal..met nog eten bij :') Ze hebben die haar elastieken in de claire's (dacht dat ze dat bij jullie ook hadden)
Laatst bijgewerkt door Lori op 10-03-12 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Lori

Berichten: 3566
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 18:06

Afbeelding
Afbeelding
Ze hebben ze ook in het kruidvat, hema, veritas, action ook zeker.. eigenlijk bijna in iedere winkel wel te vinden.
Ze zijn vaak met meerdere verpakt (2 a 3 meestal)

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 18:10

ja zoiets! ik heb zelf een dikkere. met dunnere krijgen je ook kleinere krulletjes.
Maar net wat je zelf wilt :)

Afbeelding
zoiets heb ik

Mallow

Berichten: 4695
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 18:10

MOOI die krullen!

Lori

Berichten: 3566
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 18:17

Ik heb hier een gevlochten en een platte band van 5mm dik ongeveer. Ga het vanavond misschien eens proberen ook :).

*Nou schop onder m'n kont geven en nog een kruiwagen mest gaan uithalen (heb er al 2gedaan maar met die sneeuw geweest is het een vresselijke blub)* :Y)

Juulxx

Berichten: 1345
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Noordwijk aan zee

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 18:18

Leuk zegg die krullen!

Ik gaat het ook eens proberen!