Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
patrick1994 schreef:Ik denk dat ik me ook op ga geven hoeveel starts kunnen er starten dan??? en heb je al veel aanmeldingen??
shetties schreef:Is het mogelijk om een keer te komen kijken/oefenen voor de derby?
Want dan kan ik wat beter inschatten of mijn pony het aan kan
patrick1994 schreef:Ik start officieel Dressuur maar waar moet ik dan het KNHS-formulier heen mailen???![]()
Paperboy schreef:Weet iemand of het standaard is met recreanten dressuur dat je 2 proefjes rijd? Of moet ik dat nog apart doorgeven, zag het niet op het inschrijfformulier staan....
IneHee schreef:Paperboy schreef:Weet iemand of het standaard is met recreanten dressuur dat je 2 proefjes rijd? Of moet ik dat nog apart doorgeven, zag het niet op het inschrijfformulier staan....
Op het inschrijfformulier kun je aanvinken of je 1 of 2 proeven wil rijden. Ik zag idd dat je dit niet hebt aangegeven, zal het voor je aanpassen.
Wil je 1 of 2 proeven rijden ???
Renske_ schreef:Ik ga ook opgegeven!
Wil het liefst beide paarden meenemen maar dan zal ik heen&weer moeten rijden(45 min enkele reis) is er al een globale planning bekend? Gaat om klasse B en Z1, als jullie met de ene klasse beginnen en de ander eindigen kan ik beide meenemen haha anders moet ik gaan kiezen..