Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kwaliteit valt me niet tegen

challenger3 schreef:ja jad ik ook met het merk anky was zo kapot weg 50 euro toen der tijd. was net een nieuw kleurtje was wel mooi maar ja
Ik meende het serieus
was niet duur en prima materiaal
al gebruik ik hem wel alleen "voor de mooi" dus weet wel niet hoe ie het houdt bij dagelijks gebruik
alleen dan niet "shine"
helaas zie je dat nu bijna nooit meer
Op P&K nog wel eens maar ook dat viel laatste keer tegen... Misschien op Equitana

maar juist wel chique en elegant 
leer is prima kwaliteit hoor, was in uitverkoop, maar die frutsels zijn nu eenmaal die gemaakt om mee op de weide te ravotten 
oen bleef met een klein riempje aan de neusriem aan een haak van een emmer hangen. die emmer hingt vast aan een paal en hoppa, riempje afgescheurd
maar is inmiddels weer gerepareerd. Lepel schreef:Ze moeten beiden nog maar 2 worden , hihihi , dus dit jaar nog geen hoofdstel.
Hoofdstellen hangen al wel klaar , Karlijn een bruine en Kyan een zwarte.
Jouw halster van Denzel vind ik eigenlijk ook wel erg mooi , maar zou die ook in maatje 'mega' zijn ?
logisch geen hoofdstel, al heeft Denzel hem af en toe al wel om hoor.. en hij vind het geweldig.. want als ik zijn halster om doen staat hij al te happen in de lucht van waar is dat bitje nou... dusjaa langzaam aan moet hij er toch aan gaan wennen...
gewoon goed zoeken op internet, want er staan genoeg showhalsters voor een hoge prijs te koop, wie goed zoekt komt vanzelf de leuke prijzen tegen..