[TI] Buitenritten Omgeving Alverna/Heumen/Nijmegen...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xDKFJx

Buitenritten Omgeving Alverna/Heumen/Nijmegen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 13:53

Hee Tinker fans!
Staat er iemand toevalling in de buurt van Alverna/Heumen/Nijmegen die vaak daar de bossen in gaat?

Ik sta met mijn paardjes achter St. Frans, misschien is het een keer leuk om samen naar buiten te gaan?

grOetjes!

flowerstreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 14:03

he ik kom uit milsbeek heb ook een tinker ales je deze kant op komt kan de het reikswald in dat is er mooi

flowerstreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 14:05

he ik kom uit milsbeek heb ook een tinker ales je deze kant op komt kan de het reikswald in dat is er mooi.

Puchje

Re: Buitenritten Omgeving Alverna/Heumen/Nijmegen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 16:29

Ik sta (nog wel) op de rand van Wijchen en Alverna, vlak bij de molen.
Lijkt me gezellig! Tinkerlief vindt een maatje in de bossen wel fijn, anders ziet ie toch vrij veel boskabouters :')

xDKFJx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 18:33

@ Challenger3 > Ik heb geen trailer dus ik kan niet naar milsbeek.. En mijn halve tinker merrie gaat de trailer nie meer af:P

@ Puchje > Oke, waar precies sta je dan? Is dat die molen van Piano vleugels ( ofzo iets? ) bij de markies enz.? Ik kan me verder eventjes zo 1,2,3 verders geen molen invinden?

Luisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 10:55

Ik sta in groesbeek en zoek ook dringend een maatje (of meer? ;)) om lekker mee de bossen in te gaan. Hier bij mij op stal zijn ze allemaal niet zo fanatiek helaas.. (We staan dan ook maar met zn 5e, hihi)
Dus als iemand zin heeft, zo aan de duitse grens. Bij wyler? Meld je :D

Cobyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 09:16

Hoi ik weet niet of je je tinker nog hebt maar anders willen wij wel met jou het bos gaan verkennen wij staan in alverna, groetjes coby en vai

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 17:29

Ik vind het ook wel leuk om af en toe met iemand anders te rijden in Alverna om het bos beter te leren kennen. Heb geen tinker..

Cobyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 19:11

Waar staan jullie in Alverna?

xDKFJx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 17:58

Cobyp schreef:
Waar staan jullie in Alverna?

hoihoi, ik sta nu bij de valendriese weg is 10 minuten stappen naar het bos van alverna bij st. frans..
sorry voor de late reactie!

Cobyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 18:27

Wij staan op de akkerweg, zullen we een keertje afspreken?

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 20:50

Puchje schreef:
Ik sta (nog wel) op de rand van Wijchen en Alverna, vlak bij de molen.
Lijkt me gezellig! Tinkerlief vindt een maatje in de bossen wel fijn, anders ziet ie toch vrij veel boskabouters :')

xJaleasa schreef:
hoihoi, ik sta nu bij de valendriese weg is 10 minuten stappen naar het bos van alverna bij st. frans..
sorry voor de late reactie!

;) _O-

Cobyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 20:59

Lukt je het dan om naar de akkerweg te komen dan zou je over moeten steken en dan na het bruidshuis rechtsaf! En wanneer zou je kunnen?

Yaika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:44

Xjaleasa op de valendriese weg? Naast die mooie villa? Ik sta zelf op irishcobstal de viersprong, maar op dit moment staat mijn tinker aan de graafseweg lekker te groeien. Ze is bereden maar nog nooit in het bos geweest en ik wil uiteindelijk nog wel met een ander nuchter paard een bosrit maken, het liefst een bomproof paard! Het zou ook wel leuk zijn een soort ponyclubje op te starten met de tinkers ;) kan het in overleg gooien bij de staleigenaars?

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 19:36

Ik zie het topic voorbij komen en wil het toch hier even melden. Ze gaan flink werken in het bos vanaf 2 september, gaat 4 tot 6 weken duren. Veel paden worden afgesloten voor wandelaars en fietsers dus neem ook aan voor ruiters..

stella92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 19:44

Mijn paard staat bij de veerkracht in de buurt. Ik ben vaak in de bossen te vinden :)
Het lijkt mij leuk om een keer mee te rijden. Het is alleen wel ongeveer 3 kwartier van mij naar Alverna toe door het bos. Dat is verder geen probleem, alleen moet ik dan wel echt een dag plannen om te rijden :P

Cobyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 19:45

Ze hebben inderdaad veel stukken met lint gebonden dit moet sowieso blijven staan de rest werd gesnoeid en dergelijke tot nu toe heb ik nog niet gemerkt dat je straks niet meer over het ruiterpad zou kunnen en anders kun je ook nog de andere kant op via de berendonck!
Hoe is het trouwens alles goed Karin?

Cobyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 19:47

De veerkracht daar heb ik altijd gelest! Die tinkerfarm in heumen is ook leuk om te bezichtigen!
Maar is inderdaad nog een aardig stukje van ons af, maar je bent natuurlijk altijd welkom.

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 20:18

Hoi Coby, alles goed hoor. Met jou ook? De boswachter vertelde het me van het afsluiten vanaf 2 september. Wellicht toch goed om rekening te houden met herrie en dergelijke, ik ontwijk het het maar even denk ik..

Cobyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:24

He karin je kan ook de andere kant op hoor richting de berendonck ik hoor het wel wanneer je dat wilt gaan proberen!

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 07:53

Daar zijn ze ook aan het werk toch? Ben er deze week en dan ben ik op vakantie, neem contact met je op :)

Zoefje1201

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 16:27

Cobyp schreef:
De veerkracht daar heb ik altijd gelest! Die tinkerfarm in heumen is ook leuk om te bezichtigen!
Maar is inderdaad nog een aardig stukje van ons af, maar je bent natuurlijk altijd welkom.

ik heb bij de tinkerfarm gereden! die mevrouw vind het ook altijd leuk om het bos in te gaan maar wil nooit alleen.
ik heb nu mijn eigen tinkie maar die is nog een beetje te jong dus ik rijd momenteel niet. maar als je over n jaar nog iemand zoekt dan wil ik best mee haha!

xDKFJx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 20:26

HoiHoi, ja ze staan naast die villa!:)
Ik heb een kruising tinker die heel nuchter is, elk paard kan bij haar in de kont kruipen geen enkel probleem! Ik ben vaak met haar in het bos geweest met jonge kinderen ( hun op hun eigen paard ) en als er stop/ho werd geroepen dan stond die van mij gelijk stil. Ze is echt heel lief.
Ja klopt dat ze bezig zijn in het bos, ben er afgelopen woensdag doorheen gereden en werd op de terugweg aangehouden door de boswachter gelukkig mochten we door rijden met de paarden.
En een volle tinker merrie van 2 jaar, dus die kan nog niet gereden worden.