Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
snowdon schreef:Hoi, welkom!
Je hebt schitterende paarden!
Mc Brighton heeft toch wel langer dan een week bij Mollema gestaan?
snowdon schreef:Ehhh ik dacht dat McBrighton de hengst van zijn dochter was, toen naar Scandinavie verkocht en daar nog als hengst heeft gestaan, vervolgens terug naar NL (Mollema kennelijk) en geruind....
Zijn er dan twee McBrighton's?
snowdon schreef:Ehhh ik dacht dat McBrighton de hengst van zijn dochter was, toen naar Scandinavie verkocht en daar nog als hengst heeft gestaan, vervolgens terug naar NL (Mollema kennelijk) en geruind....
karla60 schreef:snowdon schreef:Ehhh ik dacht dat McBrighton de hengst van zijn dochter was, toen naar Scandinavie verkocht en daar nog als hengst heeft gestaan, vervolgens terug naar NL (Mollema kennelijk) en geruind....
ja zijn dochter had ook een mc brighton dat klopt dit is echt een andere hij had een andere naam die weet ik dus niet kreeg er een nieuw paspoort bij wat ik wel vreemd vond de naam hebben zij bedacht ,heb zijn gebit laten nakijken voor de leeftijd hij is eigelijk 1 jaar jonger dacht laat maar het is een super knol ben er blij mee.
james_bont schreef:Wat grappig,ik wist niet dat je zo dichtbij woonde!
Ik rij ook vaak daar maar heb je nog nooit gezien...
Vasthi schreef:Hoi Karla, welkom op Bokt en veel plezier hier! Mooie Tinkermannen heb je.
Wauw, Beesterzwaag, het is mooi daar!
Jayney was voor ze naar Leeuwarden verhuisde mijn bijrijdster, toppertje hoor, daar heb je een goede aan
karla60 schreef:james_bont schreef:Wat grappig,ik wist niet dat je zo dichtbij woonde!
Ik rij ook vaak daar maar heb je nog nooit gezien...
hoi ik denk dat jullie aan de kant van de hemrik rijden ,ik rij meestal de andere kant van beesterzwaag bij olterterp en achter het lauwes woldt rij ook wel eens richting de heide bij lippenhuizen .
en het bos is groot en rij meestal smidag's en ook op de paden waar je eigenlijk niet mag komen ,heb ook de sleutel van sommige hek werken en het bos want heb ook lang op de kar gezeten maar na en ongeluk kan ik niet zo lang meer mennen.
maar het lijkt me wel een keer om met je te rijden kan zo met de trailer komen.